Üzgünüm , evlenemezsiniz !

33.4K 1.1K 39
                                    

Evet , Evet , Evet. seninle evlenim Mert .

O gün ne kadar mutlu olduğumu hatırlıyorum. Gökyüzüne tekrar tekrar bakıp evet dediğimi. Sanki önceden hiç yaşamamışım gibi hissetmiştim. O andan öncesi artık benim için önemli değildi. Hayatım o an başlıyordu.

Bu mutluluğum 4 ay daha devam etti . İlk başta Mert'in ailesi beni istedi. Sonra aile arası bir söz yaptık ve nikah tarihini alacağımız gün geldi çattı. Düğün tarihimi yıllar önce belirlemiştim. Nisanda olacaktı. Hatta 7 nisan. Bunu istememin 3 sebebi vardı. 1.si uğurlu rakamımın 7 olması. 2.si Nisan'ın benim adım olması.

Evet adım Nisan ama aralıkta doğdum. Mantıksız biliyorum. Ama annem ve babam bu ismi çok sevdikleri için bana Nisan adını koymuşlar. Kışın içinde bize baharı getirdin derlerdi. 3. ve en önemli sebebim bu. Eğer nisanda evlenirsem bana "Aralıkta doğmuşsun neden adın Nisan?" diyenlere ben nisan'da evlenerek Mert'le tekrar doğdum diyebileceğim .

Ben bunları uzun uzun düşünürken evlendirme dairesinin önüne geldiğimizi son anda fark ettim. Gireceğimiz odayı bulduktan sonra görevlilere nikah tarihi almak için geldiğimizi söyledik. Gerekenleri yaptık ve kimliklerimizi bıraktık. Eve mutlu bir şekilde geri döndük.

Her şey çok güzeldi. Aşırı güzel. Ama nikah dairesine gittiğimiz günden sonraki gün bana bir telefon geldi. Hemen Mert'i aradım ve bir sorun olduğunu söyledim.Büyük bir merak içinde bizi çağıran adamı da bulduk. Mert sorun olup olmadığını sordu.

Adam ise hayatımı değiştiren o cümleyi söyledi :

"Üzgünüm hanfendi. Evlenemezsiniz. Çünkü siz zaten başkasıyla evlisiniz. "

İşte yeni başladığını sandığım hayatımın aslında başlamadığını o an anladım. Her şey aslında şimdi başlamıştı. Ben evliydim . Ve daha önemlisi kiminle evli olduğumu bile bilmiyordum.

Daha çok yeniyim umarım hikayemi beğenirsiniz.

Evliymişim Ama Haberim YokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin