Bir önceki bölümdeki yorumlarınız çok güzeldi . Çok teşekkür ederim.
Bu bölüm Nisan'ın ağzından olacak. Zaten çoğu bölüm onun ağzından gelicek .
İyi okumalar . Mutimediada bölüm şarkısı var Birlikte okuyabilirsiniz.
*
Git yemek yeymiş . Ya adama bak. Aslında inat eder ve sorun çıkarırdım . Ama gerçekten açtım . Dün çok ama çok az yemek yemiştim.
Buralarda nereye gidebilirdim ki ? Pek fazla bir yer bilmiyordum . 2 kez buralardan geçmiştim. Ama dur bir dakila ! İlk gün çok acıkmışım ve buralarda bir yerde pizzacı görmüştüm. Ama Atakan paramı çaldığı için girememiştim. Oraya gidebilirdim.
15 dakikaya yakın bir süre yürüdükten sonra pizzacıyı bulabilmiştim. Buralarda böyle mekanlar yoktu. 2-3 tane barımsı yerler vardı o kadar. Bunun dışında çok ıssızdı . Bu normaldi. Polisler böyle yerlere pek uğramazdı. Yani sanırım.
İçeri girdiğimde etrafa bakındım. Benim dışımda sadece bir masa doluydu. Orada 3 kişi oturuyordu. 2si kız 1 i erkekti. Bir kızın kıyafetleri ve saçı simsiyahtı . Birçok yerinde pirsing vardı. Diğer kız ise kısacık mor bir şort ve sporcu atleti giymişti. Saçları sarıydı ve kolunda kocaman bir döğme vardı. Erkek ise normal bir kot ve beyaz bir t-shirt gimişti. Gözlerinin altı çokmüştü. Büyük bir ihtimal hap kullanıyordu .
" Buyurun hanımefendi" garsonun sesiyle dükkandaki kısa gezintim sonlandı . Camın yanındaki masaya oturdum ve menüye baktım
" Hangisini önerirsiniz ? " diye sordum .
" Spesyalimizi getirebilirim" dedi garson kız.
" Tamam ama mantar olmasın lütfen " dedim kibar bir tonda .
" İçecek olarak ne istersiniz ? " diye sordu
" Seftalili ice tea varsa ondan alayım" dedim . Elindeki kağıda yazdı ve gitti.
Siparişin gelmesini beklerken düşünmeye başladım . Nasıl bu hale gelmiştim. Bir kanun kaçağıyla aynı evde kalıyordum ve şikayet etmiyordum . Nasıl şikayet edebilirdim ki ? O bana gerçek özgürüğü göstermişti .
Kapının açıldığını gösteren küçük zil sesiyle kafamı o tarafa çevirdim. Giren kişiyi tanıyordum . Bana yaklaştı
" Nisan ne yapıyorsun burda ? " dedi kuzenim Anıl .
" Yemek yiyeceğim . Siparişlerimi bekliyorum" dedim.
" Ya sen salak mısın ? Sen ne kadar çok merak ettim haberin var mı ? Benden İstanbul'un en kotü yerlerinden birinin adresini istiyorsun ve ortalıktan yok oluyorsun" dedi bağırarak. Ama mekandaki garsonlar veya 3 müşteri bizi takmamıştı bile
" Ya sim kartım kırıldı ve arayamadım. Özür dilerim " dedim
Aslında haklıydı. Ama birinin benim için endişeleneceğini düşünmemiştim hiç. O yüzden birden şaşırmıştım
" Senin gibi birini babayla birlikte gördüklerini söylediler. Ama inanmadım. Seni 1 haftadır arıyorum . Zaten annemler seni sorup duruyor. Hiçbir şey belli etmemeye çalışıyorum. Sonunda buldum seni " dedi.
Bu sırada dükkana birisi daha girdi. Bu Atakandı. Bir bana bir de Anıl'a baktı ve
" Hadi Nisan gidiyoruz " dedi sertçe. Anıl ise bana anlamayan gözlerle bakıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evliymişim Ama Haberim Yok
General FictionÜzgünüm hanımefendi. Bu adamla evlenemezsiniz . Çünkü başka bir adamla evlisiniz. Bu cümle ile eski hayatım yok oldu. Ha bu arada kocamın kim olduğunu söylemeyi unuttum. Her yerde aranan bir HIRSIZ.