İstek

8.4K 386 6
                                    

Telefonuma tekrar baktım. Arayan yoktu. Zaten olmasını da beklemıyordum. Kim onu garson sanan birini işe alırdı ki ? Kumandayı alıp kanalları çevırmeye başladım . Cumartesi sabahları televizyonda düzgün hiçbir şey olmuyordu . Sadece magazin programları oluyordu . Atakan'ın elinde çalan telefonla odaya girmesiyle yüzünde bir gülümseme oluştu .

" Günaydın " dedim sevecenlikle . O ise elindeki telefonu bana uzattı ve hızlıca konuştu .

" Telefonu aç ve kızı başımdan defet. " sesi emir veren bir tondaydı.

" Niye yapayım ki ? " dedim. Tamam bencillik yapacaktım. " Baş işin ciddiyetini Anlamıyorsun. Telefondaki kızın bir daha beni aramasını engelle senin istediğin bir şeyi yapacağım . "

Fikir kulağa hoş geliyordu . Ama Atakan bana boyle dediğine gore bu kız çok önemli olmalıydi. Peki kimdi bu kız . Atakan'ın dolandırdiği biri miydi ? Yoksa eski sevgilisi miydi ? Eski sevgilisi olabilirdi. Peki Atakan ondan neden çekiniyordu ? yoksa Atakan bu kızla yatmış mıydı ? Belki de kız hamileydi . Kızın ağabeyleri Atakan'ın peşine düşmüş olabilir miydi ? Ne saçma şeyler düşünüyordum ben ? Kendime gelmeliydim .

" Her ne istersem isteyeyim ? " diye sordum. Kafasını salladı . Tamam telefonu açabilir ve o kızla konuşabilirdim . Telefonu Atakan'ın elinden aldım ve açtım.

" Alo " dedi cırtlak bir ses . Derin bir nefes aldım ve cevap verdim .

" Buyrun "

" Şey ben Burak'ı aramıştım . " dedi karsımdaki ses . Burak da kimdi ? Belki de Atakan'ın kullandığı takma isimlerden biriydi .

" O duşta canım . Sen kimsin ? " diye sordum .

" ben arkadaşıyım. Sen kimsin ? "

" Ben karısıyım canım. Kusura bakma çok işim var. kocama iletmemi istediğiniz bir şey var mi ? " diye sordum. Kız karısı olduğumu öğrendiğinden şaşirmış olmalıydi.

" şey , Allah belasını versin " dedi ve kapadı . Atakan karşımda gülüyordu .

" Ne ? " diye sordum .

" Karısıyım ha ? " dedi gülerek .

" Ne yani yalan mı ? Gerçekten karınım " dedim .

" Simdi sıra geldi isteğine . " 32 diş sırıtmaya başladım . "

Ne istiyorsun ? "

" Ama yapacaksın ? " dedim kaslarını kaldırarak .

" yapacağım dedim ya. Söyle hadi . "

" Fazla bir şey değil sadece mantı açmanı istiyorum . "

" Mantı ? " dedi kaşlarını kaldırarak .

" Evet mantı . " dedim . Atakan ve mantı açmak .

Olacakları çok merak ediyordum

Evliymişim Ama Haberim YokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin