Yine bir bölümle karşınızdayım. İlk olarak herkese teşekkür ediyorum. Hikayemi okuduğunuz için sağolun.
Voteler ve yorumlar beni aşırı mutlu ediyor. Bazı yazarlar için bu okuyucu sayısı az olabilir ama benim için yeterli. Çünkü bu kadar okuyucumun çıkmasını bile beklemiyordum.10.000 kişiyi geçtin yani. herkese teşekkürler
Bölüm biraz duygusal. Tam duygusal yazıcak moddayım bu aralar.
Bölümlerin uzunlukları konusuna gelirsek diğer bölümün uzunluğu beğenildi sanırım. O bölümden az yazmamaya çalışacağım .
İyi okumalar. Multimediadaki şarkıyla okuyabilirsiniz.
Uyandığımda saat çok erkendi. Etrafıma bakınınca Atakanın evinde olduğumuzu anladım. Sahi nasıl gelmiştik buraya ? Herhalde uyanmadığım için getirmek zorunda kaldı. Evet uykum çok ağırdır.
Giyinmeye başladım. Bu gün o ormandaki eve gitmek zorundaydım. Pufidiiğimi almalıyım. Ama kahvaltı yapmadan çıkmak istemiyorum. Bir şeyler hazırasam iyi olabilir.
Salona girdiğimde gözlerime inanamadım. Ne yani hala rüyadamıyım ? Evet hala uyuyorum. Yoksa karşımdaki hazır sofranın bir açıklaması olamaz. Şu mutfaktan çıkan kişi atakan mı ? Islık çalıyor ve elinde tabak içinde 3-4 çeşit peynirle geliyor. Yok hayır kesin rüyadayım.Yoksa atakan gibi biri neden kahvaltı hazırlar ki ?
Kendimi çimdikledim . Ama yook rüyada değilim.
" Bunları sen mi hazırladın ?"
" Evet .Ne oldu , beğenmedin mi ?"
" yoo hayır da garip geldi. Ama boşver . Ellerine sağlık. Hadi oturalım "
Masaya oturduk ve kahvaltımızı yapmaya başladık. Şu an dışardan biri bizi görse ne düşünür acaba ?
" Ne düşünüyosun öyle ?"
" Ya şu an bizi biri görse ne düşünür diyodum. "
" Herhalde gerçek karı koca sanardı " Güldüm
" Ellerine sağlık . Sofrayı topladıktan sonra çıkmalıyım ."
"Nereye ?"
" Fufidiği almaya "
" Bırak şu şapşolozu ya yaşın onlarla uyumak için büyük değil mi ? "
" Fufidik "
" Her neyse . Onun takma adı şapşaloz. Ben öyle koydum "
" Allah bilir "Baba"adını da sen bulmussundur."
" Evet . Ben buldum "
" Çok kötü bir lakapçısın "
" Nerden çıktı ki bu ya ? Hem de ben çok iyi lakaplar bulurum "
" Hiç düşünmüyorsun değil mi ? 2 hafta sonra yurtdışına gidiceksin ve kendine yeni bir hayat kuracaksın. Belki iyi biri olacaksın. Bi bakmışsın birini seveceksin. Hatta çok seveceksin. Ona evlenme teklifi edeceksin, o da kabul edicek. Çok güzel bir düğünle evleneceksiniz. Sonra bu sevgiyi taçlandırmak isteyeceksiniz. Bir çocuğunuz olucak. Başlarda herşey çok güzel olacak ama sonra o büyüyecek. konuşmaya başlayacak. Sana baba baba diyip duracak. Sen o baba dedikçe eskileri hatırlaayacaksın. Hatırladıkça da sana baba dediği için çocuğundan nefret edeceksin. Yüzüne bile bakamayacaksın. O ise ne olduğunu anlamadan büyüyecek. Benim gibi olucak . Sonra karşısına senin gibi biri çıkıcak ve hayatı mahvolacak ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evliymişim Ama Haberim Yok
Ficción GeneralÜzgünüm hanımefendi. Bu adamla evlenemezsiniz . Çünkü başka bir adamla evlisiniz. Bu cümle ile eski hayatım yok oldu. Ha bu arada kocamın kim olduğunu söylemeyi unuttum. Her yerde aranan bir HIRSIZ.