Merhabaaa. Evet çok mutluyum çünkü sonunda bilgisayarım gelebildi. e sizi çok çok çok özledim.
Bilgisayar gelir gelmez yazmak için başına geçtim. Uzun bir aradır yoktum biiyorum ama bunu uzun bölümlerle affettirmeye çalışacağım. Neyse ben uzatmadan hikayeme geçeyim.
Sabah uyandığımda her taraf aydınlıktı. Nisan ayında olmamızın iyi bir tarafı arada sıcak olması. Ama bazen de çok soğuk olabiliyor. Nisan yağmurları diye boşuna dememişler sonuçta. Benim gibi karışık bir ay Nisan.Evet ben çok karmmaşığım biliyorum. Hadi ama benden başka ki sabah bir insana baba olamazsın deyip de, akşam fikrinden vazgeçip iyi bir baba olursun diyip sarılarak uyur ki? Cevap veriyorum: BEN. Sadece ben . Siz herhalde yapamazdınız. İyi hoş da kaçınız tanımadığı bir adamla evli ki ? Tamam düzeltiyorum tanımadığı yakışıklı bir adamla. Bakmayın öyle bana . Yiğidi öldür hakkını yeme demişler.
Atakan demişken nerede o ? Yanımda değil. Tamam tamam nerede olabilir ki ? Salondadır belki. Ne duruyosun kalksana nisan.
Salona doğru yürürken düşüncelerimin doğru olduğu kanıtlayan atakanın sesi oldu. Telefonla konuşuyordu. Kulak misafiri olarak dinledim. Hayır ona gözükmemeye çalışmam gizzlendiğiim anlamına gelmez. Sadece kulak misafiri oldum.
" Biliyorum ama çok yoğunum."
" Tamam geleceğim "
" Ona söylemeyeceğim tabiki "
"Adresi ve saati mesaj atarım . O zamana kadar işleri hallet "
" Tamam "
Dedi ve kapattı. Tamam kimle konuşmuş olabilirdi ki ? Sert konuştuğuna göre bir adamı olabilirdi. Ama durun bi geleceğim demişti .Adamı olsaydı onlar gelirdi. Atakan oraya gitmezdi. Demekki önemli biriydi. e ona söylemeyeceğim demişti. Kime neyi söylemicekti ? Bana mı acaba diye düşümsem de daha gçlü bir ses sen kim olabilirsin ki. 2 günlük biri. Sana neden söylemesin bişeyleri diyordu. Aslında iç sesim haklıydı. Ben kimdim ki ?
Dur bir dakika ben onun karısıydım. Kağıt üzerinde de olsa öyledim. Ayy ne saçmalıyorum ben. hem banane ki İstediğiyle konussun. Hiç .
Tam bunları düşüünürken bir de hapşırmak üzere olmam düüşüncelerimmden uzaklaştı eni. Hayıt hayır hapşıramazdım. Şimdi olmaz olmaz. ama bi yerde okumuştum hapşırığı tutunca omurga kemikklerin fırlıyomuş. Bırak gitsin ölmekten iyidir.
Ve evet hapşırdım. Sonra da esniyomuş ve merdivenlerden yeni iniyormuş numarası yaparak atakana
" Günaydın " dedim . Ah şu halimi görseler 2 tane altın ayı verirler bana. Oskar veremezler tabi. Bana anca ayı. Cevap vermeyince
" Bakıyorum bu gün kahvaltı hazırlamamıssın " dedim
" Bak senin geldiğin yerlerde nasıl olur bilmiyorum ama buralarda yemekleri erkekler değil kadınlar hazzırlar. " aa şimdi bu bana mı sokmuştu. Ama ben bunun altında kalmam.
" Ben de senin geldiğin yerde nasıl olur bilmem ama benim geldiğim yerde insanlar evlendikleri zaman evlendiklerini bilir " Hah biraz karışık bir cümle ama olsun. Anladı o . Zaman demişken çok merak ediyorum acaba bizz ne zaman evlendik ? Tabi bana ne canım . 8-9 gün sonra bir daha görmeyeceğim nasılsa.
" Çift kaşarlı olsun "
" Ne ?"
" Tostum diyorum çift kaşarlı olsun. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evliymişim Ama Haberim Yok
Fiksi UmumÜzgünüm hanımefendi. Bu adamla evlenemezsiniz . Çünkü başka bir adamla evlisiniz. Bu cümle ile eski hayatım yok oldu. Ha bu arada kocamın kim olduğunu söylemeyi unuttum. Her yerde aranan bir HIRSIZ.