nSelamm. Gine ben. Söz verdiğim gibi bu bölüm Atakan ın ağzından. Bölüm Nisanın onu beklediği zzaman neler yaptığından başlıyor.
Mutltimedia da Atakan var :D
Bölüm şarkısıyla okumanızı öneririm . İyi okumalar.
Bu arada bölümü CerenRabia ya ithaf ediyorum .
Gitmek ne kadar zor olabilir ki. Onu bırakıp gitmek. O beni tanıyamamışken gitmek.
Bir kere gitme dese gitmem aslında.
Karşıma Hazalın oturmasıyla kendime geldim.
"Geç kkaldın ."dedim setçe .
" Biliyorum ama bu kadar kısa sürede evrakları halletmek çok zor. Biliyosun "
" O yüzden senden istedim ya zaten . "
" Geminin adı Liyka . Mürettabatı ayarladım. Yanına güvendiğin 3 kişiyi alabilirsin."
"Ne zaman gitmeliyim " dedim soğukkanlılıkla. Hazal sessiz konuşmaya çalışıyordu ama burada biri duysa bile endişelenmezdim. Herkes beni tanırdı. Kimse ağzını açamazdı. Korkarlardı .
"4 gün sonra "
" Hani en az 2 hafta sürerdi ? "
" normalde evet. Ama senin için bir ayrıccalık. Bana bu yüzden gelmedin mi ?" Haklıydı. Ama olmamasını çok isterdim
" Tamam detayları sonra konuşuruz. Ben de adamları ayarlıyım ." dedim ve ayağa kalktım . O da kalktı
" Gitmeden önce takılsaydık biraz"
" Hiç havamda değilim görüşürüz " dedim ve mekanı terk ettim.
4 gün . Sadece 4 günüm vardı. Sonra gidecektim. Her şeyi bırakıp gidecektim. Nisanın beni bulmaamasını isterdim. Yada daha erken bulmasını . Bu daha iyi olurdu. Her şey böyle olmazdı. Ve belki de ona gerçekleri söyleyebilirdim.
Gerçeklermiş. Ne geerçeği be. gerçek dediğim şey aptal bir çocukluk aşkı. Aptalca verilmiş bir söz ve bu sözü tutan aptal bir adam. Eminim Nisan benimle ilgili hiçbir şey hatırlamıyordur.
Bu halde eve gidemezdim. Gerçekten gidemezdim. Hazalı aradım ve buluşmak istediğimi söyledim. Tuhaf karşılamadı . Benim değişken biri olduğumu en iyi o biliyordu.
Hazalın evinin yakınlarına geldiğimde bir ses beni durdurdu. İç sesimdi bu. Ama şimdiye kadar iç sesimi hiç dinlememiştim. şimdi de dinlememe gerek yoktu. Hazalın evi 3. kattaydı Merdivenlerden çıktım ve kapısını çaldım.
Kapıyı açtı ve beni içeri çekti. Ben girer girmez kapıyı kapadı ve beni öpmeye başladı. Karşılık vermiyordum ama beni öpüyordu. Durdu
" Neyin var ? " dedi . gerçekten neyim vardı
"Yorgunum " dedim.
" Ben senin yorgunluğunu almayı bilirim " dediğkten sonra beni tekrar öpmeye başladı. Gözlerimi kapattım. Nisanı gördüm ve hazalı ittim .
" Yorgunum hazal. Sadece uyumak için geldim " dedim . Beni zorlamazdı. Zorlamaması gerektiğini bilirdi.
"Tamam sigara ister misin ?"
"Evet " kaç gündür sigara içememiştim. Zaten fazla içmezdim. Sadece sorunlarım olduğunda. Çoğunlukla sorunlarım olurdu. Bazıları polislerle , bazıları ise diğer insanlarla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evliymişim Ama Haberim Yok
Художественная прозаÜzgünüm hanımefendi. Bu adamla evlenemezsiniz . Çünkü başka bir adamla evlisiniz. Bu cümle ile eski hayatım yok oldu. Ha bu arada kocamın kim olduğunu söylemeyi unuttum. Her yerde aranan bir HIRSIZ.