3-4 bölüm sonra Atakanın azından da bölüm gelebilir. Şu an onun ağzından yazmamamın nedeni heyecanı kaçırmamak. Ama eğer voteler yükselir , yorumlar çoğalırsa neden olmasın?
Fazla uzatmadan iyi okumalar diyorum. Şarkıyla dinlerseniz daha iyi olur :D
"Pardon Atakan . Bakabilir misin ? " bunu söylerken kavgayı başlatma bahanesi arıyordum. Ama Atakan beni duymadı bile. Hatta istediğimin tersine o kızın içine daha da girdi. Sonra da... Sonra da inanamıyorum ama o kızın öptü ! Artık ne yapabilirdim ki ? Yani kavga da yalan olmuştu. Asıl en önemli soru neden ağlamak istediğimdi .Kağıt üstünde karısı olabilirim ama sadece o kadar. Başka bişey yok !
Ne olursa olsun kafamı boşaltmalıydım. Bunu yapmanın en iyi yolu ise içmekti. Tamam belki daha önce pek içki içmemiştim ama 2-3 kez 1-2 bardak içtiğim olmuştu. Zaten ben de çok içmezdim ki .
(15 dakika sonra )
" Bi bardak daha istiyorum " aslında bişey itiraf etmeliyim. Gerçekten içmek bana iyi geldi. Yani sanırım. Kaçıncı bardağımdı bu ki ? Uff bilmiyordum valla . 5. den sonra saymayı unuttum.
Önüme yeni gelen bardağı da bir dikişte içtim. Aslında bu barları anlamıyordum . küçücük bardak koyuyolardı önüne. Tabi ki 2-3 tane yetmeyecek. Sorun bende değildi. Yani sanırım değidil.
" Merhaba" Yanımdan gelen sesle irkildim. O tarafa döndüm ve" Bana mı söyledin ? " bakışı attım. Nasıl bir bakış tam hatırlayamıyorum şu an ama işte derdimi çok az ingilizce bilen bir türkün ingilizlere yol tarif etmesinden daha iyi anlattığım kesin.
" Çok güzel bir sesin var "
" Sağol. Ben pek beğenmem aslında "
" Deme öyle canım . Sesin de senin kadar güzel. "
Ya çocuğa bakar mısınız taş devrinden kalma taktiklerle beni etkilemeye çalışıyordu. O kadar da sarhoş olmamıştım daha.
" Bir şey mi istemiştin? " azıcık aklı varsa anlar artık başımdan savmak istediğimi.
" Şey sadece tanışmak istedim. " Tam cevap verecektim ki dans edenlerin arasından Atakan'ı gördüm. Maşallah yanında 6-7 tane kız.
" Tamam tanışalım. Ben Nisan " dedim ve elimi uzattım. Ne var yani . Atakan kanuni ise bende Hürremim. Bu arada kendime bir not :
"Daha az mühteşem yüzyıl izle "
" Bana dedi yani bana bu ne cesaret . İnanabiliyomusun ? " dedi karşıma 5 dakikadır konuştuğum ve adının Emre olduğunu anladığım çocuk. Aslında bakarsanız çocuk çok yakışıklı. Yani kasları falan tam yemelik . Nasıl oldu da yanıma oturdu bilemiyorum .
Bi yandan bunları düşünürken bir yandan da onun söyledikleerine yarım yamalak cevap veriyorum. Bahsettim mi bilmem ama çocuk hep kendinden bahsediyor ve ben ilgilenmiyorum.
" Eee burdan çıkınca bişeyler yapalım mı ? "
" Bilmem ki " Bunu söylerken yanıma atakan geldi
" Kalk hadi gidiyoruz" Sesi biraz sinirliydi.
" Ya dur biraz daha duralım "
" Hayır gidiyoruz dedim sana ." Atakan bileğimden sıkıca tuttu.
" Hop hop. Kız kalacağım dedi . Sen gitsene " Emre'nin sesiydi bu . Atakan bi an ona döndü . Sonra bana baktı. Galiba biraz sarhoştu. Bileğimi bıraktı ve yumruğunu sıktı. Yanlış anlamayın sakinleşmeye çalışmıyordu. Öyle olsaydı sıktığı yumruğu yavaş yavaş gevşetirdi. Tam tersine yumruğunu daha da sıktı ve Emre'nin suratına geçirdi. Sonra birden her taraf karıştı. Ne düşüneceğimi bilemedim bir an için. 2 erkek benim için kavga ediyordu .Onları ayırmam lazımdı .
Ben onları ayırmak istediğim için ayağa kalkarken başım dönmeye başladı. Sanırım çok içtiğim içindi. Son hatırladığım şey hızla yere düşmem ve kafamda 2 saniye hisettiğim acı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evliymişim Ama Haberim Yok
Ficção GeralÜzgünüm hanımefendi. Bu adamla evlenemezsiniz . Çünkü başka bir adamla evlisiniz. Bu cümle ile eski hayatım yok oldu. Ha bu arada kocamın kim olduğunu söylemeyi unuttum. Her yerde aranan bir HIRSIZ.