Evet 1 bölüm daha yazacağımı söylemiştim. Yazdım bile . Bu arada hasret giderelim dedik ama 20.000 i kutlamayı okudum. Ben bilgisayarı kırdığımda 10.000 falandı. Bi baktık 20.000 olmuşuz. Aşırı mutluyum .
Bu arada Nisan ve Atakan karakterleri için ünlüler arıyorum. Aklımda 2-3 tane var ama siz de öneride bulunursanız sevinirim. Özellikle atakan için.
Bu arada ben de ithaf ediyim diyorum. En güzel yorumu atan kişiye diğer bölümü ithaf edicem artık.
Neyse iyi okumalar bakalım :D
Kaçıncı bardakta olduğumu bilmiyorum . Ama baya bir içtiğimi söyleyebilirim. Bu arada Emre ile baya bir muhabbet ettik. Hatta bana mertle ilgili önerilerde bbile bulundu .
- Ona zaman vermeliymişim. Hem ona hem kendime .En iyi ilaç buymuş
- İlişkimizi gözden geçirmeliymişim
- Sıkboğaz etmemeliymişim .
- Beni kaybederse onun salaklığıymış
anlayacağınız klasik cümleler .
" Emre aslında bakarsan haklısın "
" Ne konuda ?"
" İlişkimizi gözden geçirmek hakkında . Geçirdim " dedim . Sarhoş olduğumdan çok fazla gülüyordum
" Eee " dedi gülerek
" Ve anladım ki boşver gitsin. Hem ben onu pek sevmiyomuşum" dedim gülerek. Gerçekten böyle düşünüp düşünmediğimi bilemiyordum. Herşey bir anda azımdan çkıyordu.
" Ne ara düşündün bunları ?"
" Sanırım sana söylerken. " Bu sefer ikimiz birden güldük .
" Eee peki düşün bakalım onu sevmiyosan kimi seviyosun ?"
Yaaa bak buna gerçekten cevabım ne olabilirdi ki ? Kimseyi sevmiyordum benn. Sevseydim bilirdim. Yani sanırım. Şu an hiçbirşeyden emin değilim
"Atakanı " dedim. Ne ! Ne dedim ben demin. Ama ben farklı düşünüyodum aklımdan pardon ağzımdan başka bişey çıktı. Yoksa ben atakanı Sevmiyorum .(nokta)
Tam bu sırada emrenin telefonu çaldı ve Ayağa kalktı.
" Nisan benim gitmem gerekiyor . Telefon annemden. Senin için bir taksi çağırıyım mı ?"
" Hayır biraz daha takılacağım "
" Ama çok sarhoşsun "
" Sensin sarhoş " dedim gülerek
" Haklısın " dedi . o da gülüyordu.
1-2 bardak daha içtikten sonra gerçekten gitme vaktimin geldiğini anladım. Ayağa kalktım. Tökezlesem de geçen geceki gibi bayılmadım. Yavaş yavaş ve sallana sallana dışarı çıktım ve yürümeye başladım. Tam bu sırada arkamdan
" Hey fıstık bak bi " diye bir ses geldi. Arkamı dönmedim bile. Filmlerden öğrendiğim kadarıyla eğer hızlanmazsan ve arkanı dönersen ara sokakta öldürülme riskin fazla. hatta şansın varsa öldürülürsün. O derece yani .
Hızlanmaya çalışsamda başarılı olduğum pek söylenemezdi. Bana yetişmek üzereydi. Bana yetişeceğini anladığımda yaşadıklarımı düşünmeye başladım. İstanbula geleli 1 hafta bile olmamıştı ama bu başıma gelenler 20 yıllık hayatımda yaşamadığım kadar adranalinliydi.
" uzak dur. Karate biliyorum " dedim . Kahkaha atmaya başladı
" İyi madem hiç karete bilen kızla olmamıştım " ne diyordu bu iğrenç herif.
"Uzak dur diyorum yoksa" dedim bana daha yaklaşırken.
"Yoksa ne olur ?" dedi küçümseyerek sorarcasına.
Debelenmelerimin işe yaramadığını anladığımda düşündüm. Sadece atakanı düşündüm. Onu gülerken çok az görmüştüm . Bu yüzden gülümsemesini düşündüm. Dün gece sinir krizi geçirmemin nedenini düşündüm. Ve evet sonunda sanırım anlayabilmiştim. Daha 1 haftadır bile tanımadığım bir adamı sevmeye başlamıştım . Sanırım atakana aşık oluyordum .
Adam benim dibime kadar gediğinde " her şey bu kadarmış " diye düşündüm. Artık asla mutlu olamayacaktım. Kendimden nefret edecektim. Beni buraya getirenin o olduğunu bildiğimden atakandan nefret edecektim. Aşık olduğum adamdan nefret edecektim. Ve babam gibi benim de kalbim buz kesilecekti. Dakikalar sonra yaşayan bir ölü olacaktım...
Tamam kısa oldu biliyorum ama bölüm çok güzel değil mi ? Nisan Atakan'a aşık olduğunu anladı . Diğer bölüm Atakanın azından olacak bunu da belirtmek istiyorum. Karakterler için ünlü önermeyi unutmayın.
Unutmadan en güzel yoruma bidahaki bölüme ithaf var...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evliymişim Ama Haberim Yok
Fiksi UmumÜzgünüm hanımefendi. Bu adamla evlenemezsiniz . Çünkü başka bir adamla evlisiniz. Bu cümle ile eski hayatım yok oldu. Ha bu arada kocamın kim olduğunu söylemeyi unuttum. Her yerde aranan bir HIRSIZ.