Selammm . Yine ben . Her geçen gün daha güzel yorumlar almaya başlıyorum.
Ve bu beni çok sevindiriyor !
Hele bazı yorumlar var ki nutellaya batırıp yiyesim geliyor.
Ve bir şey sormak istiyorum. Vidio yapıyorum ama bu ilk deneyimim. Gifler hareket etmiyor. Bana yardımcı olabilir misiniz ? Gerçekten çok mutlu olurum .
İyi okumalar.
Multimediada Nisan var.
Etrafımdaki polislere tekrar göz attım. Arabadan çıkmışlardı ve ellerinde silahları vardı. Atakan'a döndüm. Gülümsedi ve göz kırptı. Sonra da:
" Sıkı tutun " diye bağırdı. Bağırdıktan 2 saniye sonra birden gaza bastı ve arabayı yerinde dödürmeye başladı. korkmaya başlamıştım . Başım dönüyordu ve kusmak istiyordum.
Kaç kere döndüğmüzü saymaya çalışırken bırden ağnı bir manevrayla arabayı dümdüz sürmeye başladı. Polis arabalarıyla mesafemiz 10 metre falandı .
Yolun bir tarafında mısır tarlası vardı . Diğer tarafında ise yüksekçe bir kaldırım. Atakan direksiyonu kırdı ve kadırımın üzerine çıktı. Çıktı dediysem arabanın yarısı yerde , yarısı kaldırımın üzerindeydi . Gaza bastı ve polisler daha ne olduğunu anlamadan onları geçebildi.
Arabanın bir an havalandığını bile hissettim ve çok korktum . Korkudan konuşamıyordum bile .
" Yavaşla " diye bağırdım . polisler bizim etrafımızı sarmadan önce bağırdığım gibi. O ise beni dinlememişti .
" Polisler hala peşimizde . Atlattıktan sonra yavaşlarım . O zaman kadar heyecanın keyfini çıkar. "
Bu bana keyif mi diyordu ya hala . Az önce polisler etramızı sarmıştı . Bağırmak istiyordum. Bir şeyleri kırmak istiyordum. Ama o kadar korkmuştum ki ağzımı bile açamıyordum.
Sakinleşmek için gözlerimi kapadım. Bana huzur verecek bir şey düşünmeye çalıştım. Gözlerimin önüne 2 mavi göz geldi. Bunlar kimin gözleri olabilirdi ki ? O kadar güzellerdi ki beni içine çekiyorlardı. Sakinleştiriyorlardı.
Derin derin nefes aldım ve gözlerimi açtım . Araba yavaşamıştı . Demek ki polisleri atlatabilmiştik .
" Dur " dedim sessizce . Ama o duyabilmişti.
Arabayı yolun kenarına çekti ve durdurdu. Ormanlık bir alandaydık. Buraya ne ara geldik anlayamamıştım . Arabadan indi . Ben de kapımı açtım ve indim. Kapıyı çok sert bir şekilde kapattım .
" Ne yaapttığını sanıyorsun sen ?" diye bağırdım .
" Ne yapıyormusun ? " dedi sakınce. Nasıl bu kadar sakin olabilirdi
" Ya farkında mısın ? Az önce hız sınırını baya bi aştın ve polisler peşimiize düştü. Hadı normal biri olsaydın sadece ehliyetin alınırdı. Ama sen bi kanun kaçağısın. Yakalansaydık ne olurdu. Sen sadece kendini değil beni de yakardın .İkimiz de tutuklanabilirdik ." diye bağırdım tekrardan .
" Ama " dedi . Hala sesi çok sakındi .Bu sakinlik beni daha çok kızdırıyordu.
" Ama ne ?" diye bağırdım .
" Ama hiç olmadığın kadar özgürdün. " dedi
" Ne özgürlüğünden bahsediyosun sen ? Kurallara karşı çıkmak özgürlük değildir. " Dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evliymişim Ama Haberim Yok
General FictionÜzgünüm hanımefendi. Bu adamla evlenemezsiniz . Çünkü başka bir adamla evlisiniz. Bu cümle ile eski hayatım yok oldu. Ha bu arada kocamın kim olduğunu söylemeyi unuttum. Her yerde aranan bir HIRSIZ.