Selam. Gine ben. Umarım çok bekletmemişimdir.
Biliyorum geç kaldım ama hocalar son anda performans verdi ve ben yapmak zorunndaydım.
Bu arada kitap için vidio hazırlamaya başladım. Uygun resim veya gif atarsanız sevinirim .
Bazılarınız yazım yanlışlarımın çok olduğunu söylüyor. Hızlı yazarken çoğunlukla yanlış basabiliyorum. Çok rahatsız oluyosanız belirtin lütfen.
Multimediada Nisan var. İyi okumalar.
Sabah başınız çatlayarak uyanmak nasıl br duygu biliyor musunuz ? Ben biliyorum . Dün gece bu kadar çok içtiğim için pişmanım evet. Ama 1 dakika ben buraya nasıl geldim ? En son Emreyle içiyorduk . Sonrası bir türlü aklıma gelmiyor .
Aşşağıdan gelen seslerle birden gerçek dünyaya geri döndüm. Acaba kedi girmiş olabilir mi ? Tabi her tarafı dağıttım . Girmesi normal . Ama nereden girecek ki ? Amerikan evleri gibi kapımızda hayvanlar iin özel kapı yok. Ya hırsızsa ? Tabi bu kadar pahalı evi görsem ben de girerdim . Polisi aramalıyım.
Ayyy ne saçmalıyorum ben. Polisi arıyım da hem Atakanı hem beni tutuklasınlar. Atakanı umursadığımdan değil de kendim için endişeleniyorum. Yani yardım ve yataklıktan yersem 2-3 yıl gençliğimin en güzel yılları mahvolur. Tamam şu an da o kadar iyi değil ama anladınız siz işte.
Yavaş yavaş aşşağıya indim ve gördüğüm manzara karşısında bağırmamak için kendimi zor tuttum. Benim dün mahvettiğim salon tertemiz. Her hırsız böyle evi temizliyosa haftada bir gelsin . Sorun yok .
Seslerin mutfaktan geldiğini anlayınca o tarafa yöneldim. Bu arada ne kadar cesurum ben öyle. Karşıma hırsız çıksa bi tabanca döğrutsa pat öldüm. Elime bişey de alamıyorum. Burdaki vazolar benim 1 yıllık kazancım falan kadardır. Yani vazoya geleceğine bana gelsin.
Mutfaktan içeri girdiğimde karşımda Atakan ı görünce şaşırdıp kaldım. O buraya ne zaman gelmişti , salon neden bu kadar temiizdi , ben nasıl buraya gelmiştim ve Atakann böyle güzel kahvaltı hazırlamayı nereden öğrenmişti .
Ben donup kalmışkenn bana gülümsemesiyle kendime geldim. Dün ne olduysa olmuştu. Ama Atakanı affedemezdim. Belki geceyi unutmuş olabilirim ama ben burda onu beklerken başka kızla olduğunu unutmamıştım.
" Dün nasıl buraya geldim hatırlamıyorum ama eğer bunları o gün eve gelmediğinden yapıyorsan işe yaramaz. Seni affetmedim " dedim
Bir an gözlerinin bakışı değişti. Bir şey düşünür gibi oldu .
" Gerçekten dün buraya nasıl geldim ?" diye sordum
" Gerçekten hatırlamıyor musun ? " dedi. Gözlerinde hayal kırıklığı vardı sanki. Ama neden ?
" Hatırlasam neden sorayım. Sadece barda içtiğimi hatırlıyorum "
" Çok içmişsin ve barda uyuyakalmışsın. Barmen seni tanımış beni aradı ben de getirdim seni işte buraya ."
" Peki salon ?" diye sordum bu sefer.
" Ne olmuş salona ? " diye sordu. Ne yani o yapmamış mıydı ?
" Ben çıkarken biraz daha dağınıktı gibi geldi de "
" Ha o mu? Haftada bir temizlikçi gelir " yırttın kızım nisan. Aslında görseydi de sorun olmazdı ama şimdi neden yaptın falan diye başımın etini yerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evliymişim Ama Haberim Yok
Fiction généraleÜzgünüm hanımefendi. Bu adamla evlenemezsiniz . Çünkü başka bir adamla evlisiniz. Bu cümle ile eski hayatım yok oldu. Ha bu arada kocamın kim olduğunu söylemeyi unuttum. Her yerde aranan bir HIRSIZ.