Uyandığımda çoktan sabah olmuştu. Esnedim. O değilde ciddi ciddi özgürdüm. 2 hafta boyunca istediğim her şeyi yapabilirfim . Hatta şimdi başlamalıydım
"Aaaaa " diye bağırdım. Yıllardır uyunınca özgürce bağırmak istemişimdir.
" Ne diye bağırıyorsun ? " Atakanın sesi beni kendime getirdi. Evet tamam o kadar da özgür değildim ama yine de eskisine göre özgürdüm .
" Bağırmak istedim " dedim
" Sen salak mısın ? Sabah sabah niye bağırıyosun. " dedi .
" Canım istedi ya . Onu boş ver de ben acıktım. "
" O zaman kahvaltıyı hazırla. "
" Ama burda ocak falan yok ki . Mutfak da yok "
" Tüplü ocak var . " dedi ve küçümseyerek devam etti " Tabi sen bilmezsin bunları Yaşın küçük "
" Hiçte bile. Ben 23 yaşındayım. Küçük değilim yani. Hatta senden büyük bile olabilirim "
" Evet evet. Ufal da cebime gir " dedi
Söyliyecek bişey bulamadığımdan dil çıkardım.
" Bide büyüğüm diyor . Davranışlara bak. "
" Ruhum küçük tamam mı ? "
" Bırak çene çalmayı da üstünü değiştir ."
" Bi yere mi gideceğiz ? "
" Ben br işeyler yemek için çıkacağım. Aç kalmaya niyetim yok. Ama sen gelmeyebilirsin. "
" Çıldırdın mı sen ? Tabi ki geleceğim. Ama benim bunlar dışında giyecek bişeyim yok ki . "
" Satın al o zaman"
" Eğer biri paramı çalmasaydı alabilirdim tabi ki "
" Yine başıma kaldın desene Saçını yap da yemekten sonra sana bişeyler alırız. "
"Tamam " dedim ve 32 diş gülümsedim.
Beni getirdiği mekan süperdi. Bildiğimiz zenginlerin takıldığı mekanlardan. Tabi adam profosyönel hırsız olunca böyle oluyordu.
"Nisannn ? "
"Hıhh ? "
" Yarım saattir ne yiyeceğini soruyorum" Tamam kendime bir not. Bu kadar derin hayallere dalmamalıydım .
"Bilmem ki . Sen ne yersen onu yerim "
" Bakar mısınız ? Bize 2 tane kahaltı menüsü. "
Yaklaşık 5 dakika sonra kahvaltı tabalarımız geldi. Tabaklarımız diyorum çünkü önümüzde duran tabakların indekilerle yaklaşık 10 insan doyardı. Sonucta bir daha nasıl gelecektim buraya? Karnımı tıka basa doyurmalıydım. Ama merakım daha önce geliyordu.
" Polislerin seni yakkalacağından kokrmuyor musun ? " dedim
" Neden korkacağım ki ? 1 yıldır yakalamaya çalışıyolar ama yakalayamadılar.Asıl sen korkmalısın ."dedi .
" Neden ? " dedim
"Çünkü seni çok kolay yakalayabilirler. Çok yavaş koşuyorsun " Haklı mıydı ? Aslında o kadar yavaş koşmuyordum. Korktuğum için yavaştım .
" Hiçte bile. "dedim
" Sus ve kahvaltını ye " dedi. Kouşma şimdilik bitmişti.
Yemeğimiz bittikten sonra bana cicişler alak için dolaşmaya başladık
" Ayy. Ben burasını çok seviyorum "
" Daha önce geldin mi ? "
" Hayır ama çok güzel bi yer biliyorum ."
" Gelmediysen nası biliyorsun ? "
"Bilirim ben. " tamam ara sıra gelip , nerdeyse tüm mağazayi deneyip hiçbir şey almadan çıktığım doğru. Ama bunu ona söyleyemem değil mi?. Ama gün alışveriş günüdür.
" Ay ben bu şortu istiyorum . Bu tişörtü de . Bu da çok güzelmiş. "diyerek nerdeyse tüm mağazayı denedim. Her zaman yaptığım gibi. Ama bu sefer beğendiklerimi aldırabileceğim biri vardı.Tabi şu an yoktu. Bu işleri sevmediğini söyleyip yarım saat gitmişti ama az sonra gelirdi herhalde. Gelmesi daha uzun sürerse ben de daha fazla kıyafet denerim. İşime gelir.
Atakan geldiğinde tepkisi " Çüşş." oldu. Tamam böyle bi tepki bekliyordum. Sizin de önünüze 57 çeşit şey yığsalar siz de böyle derdiniz.
" Yaa tamam dur ben daha ayıklıcam " dedim ve 7 tane şeyi çıkardım. tam 50 olsun.
" Alcaklarımız şu 7 tane olanlar mı ?"
" Hayır. Diğerleri "
" Kzım sen günde kaç kıyafet giyeceksin . 14 gün idare edicen sadece."
" Tamam zaten bak 14 gün bi kot bi t-shirt desek , bazı kotları 2 gün giysem 25 kıyafet ediyo . Üşürüm ara sıra onlar için 7 hırka. Belki akşam biyerlere gideriz diye 10 tane daha ."
" 42 tane oldu " yuh adam matematikçi çıktı. Ben bile söylerken hesap etmemiştim
" İşte 8 tane de ne olur ne olmaz . Ayrıca ayakkabılarve çantalar da var ama onlar burda değil."
" 3 dakikan var . ya en fazla 30 şey alırız yada hiç bişey almayız. "
" Ayakkabılar buna dahil mi ? "
" Evet dahil. "
Püfff.2 topuklu 2 spor ayakkabı ve 1 tane sandelet, 5 kot 4 sort 5 kazak 5 t-short 3 kazak ve 3 çanta. Alabildiklerim bu kadardı. Tamam tamam gerçek evimde dolabımda toplam bu kadar bile eşya olduğuna emin değilim. Bu yüzden fazla trip yapamam.
" Dünyayı aldık dünyayı. Senden çaldığım para bunun 8 de biri bile değildi."
" Olabilir. Ama ben çok yoruldum. Hadi eve gidelim "
" Tamam bekle telefonunu ver. "
Verdim telefonumu. Biriyle konuştu.Sonra sim kartımı çıkardı ve kırdı. Tamam bunu polislerin bizi bulmaması için yaptığını anladım ve ona bişey sormadım . Sadece
" Akşam için eve bişeyler almak lazım " dedim. Ohho bana bakın hele. 1 günde küçücük yeri sahiplendim. Ama ne yapalım artık anı yaşama kararı aldım. Olabildiğim kadar özgür olmak istiyordum. Bu yüzden hiçbir şeyi kafam takmıyordum. Hatta Merti bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evliymişim Ama Haberim Yok
Fiksi UmumÜzgünüm hanımefendi. Bu adamla evlenemezsiniz . Çünkü başka bir adamla evlisiniz. Bu cümle ile eski hayatım yok oldu. Ha bu arada kocamın kim olduğunu söylemeyi unuttum. Her yerde aranan bir HIRSIZ.