Elimde tuttuğum evlilik cüzdanına hayretle bakakaldım . Şaşkınlıktan ilk sayfasını bile açamıyordum . Alt kapının açılma sesiyle birden Atakan'ın eve geldiğini anladım. Evlilik cüzdanını arka cebine koydum . Yerde duran deste deste parayı kasanın içine koydum ve kayayı kapattım .
" Nisan " Atakan'ın bana sesleniyordu . Dolabın kapağını yavaşça kapattım ve odadan çıktım . Alt kata indim . Salona girdiğimde Atakan salonda yoktu .
" Neredesin ? " Atakan birden mutfaktan çıktı ve yanıma geldi .
" Sana bir sürprizim var . Gözlerini kapatman lazım " dedi . Az önce evlilik cüzdanımızı bulmuştum . Daha büyük bir şey olamazdı her halde . Yine de hiçbir şey söylemeden gözlerimi kapattım . Atakan koluna girdi ve beni mutfağa doğru götürmeye başladı . Biraz yürüdükten sonra kolumu bıraktı .
" Açma sakın " diyerek yanından hızlıca ayrıldı . Çakmak sesi duydum . Ya da ona benzeyen bir şeyin sesini . Merak etmeye başlamıştım . Atakan bana ne sürpriz yapabilirdi ki ?
Onun komutunu beklemeden gözlerimi açtım . Karşımda masanın üzerinde duran şey beni geçmişinden bir parçaya götürdü .
Yıllar önce doğum günümü kutlayacaktım . O seneler herkes doğum gününü okulda , sınıfta kutluyordu . Ben de bu yüzden okulda kutlamak istemiştim . Ailem de kabul etmişti . Beni heyecanlandıran doğum günümü kutlayacak olmam değildi . Beni asıl heyecanlandıran doğum günü pastamdı .
Pastal açılırken çok mutluyduk . Ama karşımda bulduğum muzlu pastayla tüm mutluluğumun yerini kat ve kat fazla üzüntü bırakmıştı . Koşarak sınıftan çıktım . Koşarak okulun arkasındaki parka kadar gittim . Salıncağa oturdum . Rakamdan birinin beni sallamaya başlamasıyla çığlık attım .
" Korkma benim " dedi birisi . Arkama baktım . Çocukluk aşkım oradaydı .
" Korkuttun beni " dedim. Yanımdaki sailıncağa oturdu .
" Partiden çok çabuk ayrıldın . " Ayaklarının ucuyla kumda daireler çizmeye başladım . " Neden gittin ? " tqe
" Annem söz vermişti. Bana 7 şeklinde bir pasta alacaktı . Hem de çikolata parçalı olacaktı. " dedim . Bana baktı . Belki de yaptığımın çok saçma geliyordu . Ama beni yargılamadı
" Boşver. Aileler böyle şeyleri anlamaz . Üzülme ben sana alırım ." dedi. Birbirimize baktık ve gülüştük .
" Ama sen gözlerini açmışsın " Atakan'ın sistemiyle geçmişe yaptığım kısa yolculuktan döndüm . Mutfak masasının üzerinde 7 şeklinde bir pasta duruyordu . Üzerinde bir mum vardı .
" Bu pasta ? "
" Sana başta fikrin için sert davrandım biliyorum ama sonradan hatalı anladım. Bu da sana işe başlama pastası . " Atakan niye böyle kibar konuşuyordu ? Ve niye böyle bir pasta seçmişti ?
" Pasta neli ? diye sordum . Her halde çikolata parçalı değildi . Bu kadar rastlantı olamazdı .
" Çikolata parçacıklı sanırım " dedi . Masaya oturdum . Bu kadar rastlantı çok fazlaydı.
" Mum dönmeden dileğini dile çabuk . " dedi Atakan . Ayağa kalktım ve pastanın başına geçtim . Ne dilemeliydim ? Böyle şeylere pek inanmazdım ama bu rastlantı bir işareti .
Çocukluk aşkımı bulmak istiyorum
Mumu üfledim . Dileğim bunca yıl sonra gerçek olabilir miydi ki ? Bunu zaman gösterecekti.
Bölüm kısa biliyorum . Diğer bölümde çok büyük bir olay olacak . Yeni bölüm yarın ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evliymişim Ama Haberim Yok
Fiction généraleÜzgünüm hanımefendi. Bu adamla evlenemezsiniz . Çünkü başka bir adamla evlisiniz. Bu cümle ile eski hayatım yok oldu. Ha bu arada kocamın kim olduğunu söylemeyi unuttum. Her yerde aranan bir HIRSIZ.