*Bib, bib, bib*
Mit vækkeur kom med den velkendte, irriterende lyd der altid fik revet mig væk fra drømmeland.
Jeg satte mig op i sengen og gned mine øjne. Hold da fast jeg var træt! Heldigvis var det fredag, så efter skolen var ovre skulle vi se fodboldkampen, og så skulle vi hjem. Altså på nær de populære, som tog over i klubben og festede. Men siden jeg hverken var populær eller kendte nogen der var, så skulle jeg bare hjem og se NetFlix.Der lød en kradsede lyd fra døren. Cookie var tydeligvis vågen og havde hørt mit vækkeur ringe.
Jeg traskede langsomt hen og åbnede for hende. Den lille, glade pælsklump løb rundt om mine fødder og pev. Det gjorde hun altid når hun så mig om morgnen eller når jeg kom hjem fra skole. Hurtigt satte jeg mig ned til hende og sagde godmorgen.Cookie var en Cavalier King Charles hund. Hun var det man kalder en tricolore, da hun både var sort, hvid og brun i pelsen. Hun var den sødeste hund nogensinde!
Jeg fik endelig rejst mig op, efter en meget lang disskution med mig selv, og traskede over til mit tøjskab. Jeg fandt hurtigt noget undertøj, for derefter at ændre min retning mod toilettet. Langsomt gjorde jeg badet klart, inden jeg hoppede ind under det varme vand.
Det løb ned af min krop, fra top til tå, alle mine 163 centimeter.Efter ti minutter var jeg færdig. Jeg svingede det grå håndklæde om min våde krop, mens jeg ledte efter mit undertøj. Men jeg kunne ikke finde det. Jeg var ellers sikker på, at jeg tog det med herind?
"Mangler du noget, søs?". Jeg så op og mødte min storebrors havblå øjne. De havde et drillende blik, og da gik det op for mig.
"Giv mig mit undertøj tilbage, din lille lort!", hvæssede jeg morgensur.
Et bredt, selvtilfreds smil bredte sig på Colton's læber. "Nope". Svaret var meget enkelt, dog også ekstremt provokerende."Colton", stønnede jeg irriteret.
Jeg var helt klart ikke et morgenmennekse, men jeg var dog alligevel ikke så træt om morgnen som andre. Men når Colton drillede alt for tidligt på dagen, kunne jeg meget hurtigt blive træt og sur.Colton gik med lette skridt ud af badeværelset. What a jerk!
Mens jeg forbandede ham langt ned i helvede, trippede jeg ind på mit værelse med håndklædet viklet stramt om min krop. Så fandt jeg noget nyt undertøj i skuffen og tog det på.Da jeg var klar til skole, tjekkede jeg klokken. Jeg var i god tid, men alligevel valgte jeg at gå mod skolen. Jeg ankom få minutter før klokken ringede ind til første modul, som i mit tilfælde var engelsk.
Det var ret så kedeligt! Vi skulle lave opgaver om grammatik og brevgenren, for at kunne lave en stil til på mandag. Et personligt brev, hvori der måtte stå lige præcist hvad man ville skrive. Altså en slags fristil.
Jeg takkede guderne, da klokken endelig ringede ud til frikvarter.Som altid, var jeg den sidste der gik ud af klasselokalet. Så slap jeg for at blive skubbet rundt med ovre ved døren, da alle ville være de første der skulle ud på gangene.
Min søgning på Miranda gik i gang. Jeg var overbevist om at hun havde haft biologi, så jeg traskede ned mod biologilokalet. Hun var der ikke, da jeg nåede frem. Derfor valgte jeg at gå over mod hendes skab.
Jeg fandt hende, men også nogle andre som jeg prøvede at undgå.
Jackson.
Han stod tre meter væk fra Miranda og hendes skab, og så ud over eleverne som en sulten høg der ventede på sit næste bytte.Jeg tog en dyb indånding, og satte så kursen mod Miranda. Jeg prøvede at se selvsikker ud, men det endte alligevel med, at mit blik vendte mod gulvet, da jeg gik forbi ham.
Jeg bad inderligt til Gud om, at han ikke ville se mig, og hvis han gjorde så bare ignorere mig, som han ellers altid havde gjordt. Men så heldig var jeg bare ikke."River!". Den hæse, sexede stemme fik det til at løbe mig koldt ned af ryggen, mens myrekryben spredte sig ned over mine arme som en flodbølge.
Jeg stoppede brat op, mens jeg forvildet så ind i hans flotte, brune øjne der havde et mystisk glimt.
Peet, som stod sammen med ham, vendte sig om og så vurderende på mig. Jeg tror nok, at jeg blev accepteret, for han så mig pludselig i øjnene, mens der krusede et sleskt smil på hans læber.Peet var selvfølgelig ikke på samme lækkerhedsniveau som Jackson, men han var godt på vej med sine krystalklare, blå øjne, lyse hud samt flotte, hvide hår. Selvom hans hår var helt hvidt, var hans øjenbryn og lange øjenvipper helt sorte. Han var bredskuldret og muskuløs over det hele. Dog var han ikke så veltrænet som Jackson.
Peet, var en fuckboy, fuldstændig ligesom Jackson og Scott. De var alle tre med på football holdet, hvor Jackson overraskende nok var holdkaptajn. Please sig du kan fornemme ironien.
Jeg rev mine øjne væk fra Peet's og så Jackson direkte i øjnene. Han fangede mig i sit manipulerede blik, så vi stod i noget tid uden at sige noget. Han stod lænet op af skabene med armene krydset over brystet. Han havde en farlig attitude, som en forbryder i offentligheden.
Så viftede han mig pludselig hen mod sig. I følge hans holdning var han ret ligeglad, selvom jeg sagtens kunne mærke hans beslutsomhed på flere kilometers afstand. Den beslutsomhed betød, at hvis jeg ikke kom til ham, ville han komme til mig.
Mine ben begyndte langsomt at bevæge sig hen mod ham, modsat min hjerne som blev ved med at skrige, at jeg skulle bakke ud. Jeg lyttede ikke til den, hvilket jeg ellers altid gjorde. Jackson talte nemlig hverken til min hjerne eller mit hjerte. Han talte fuldtud til mine hormoner, som i øjeblikket rasede under min hud, som kørte de på en racerbane.
Jackson så med ét mere vaks ud. Han kneb øjnene en anelse sammen, som om han var parat til at skyde nogen.
Mine øjne flakkede ned til gulvet. Jeg hadede mig selv for at virke så svag, men i øjeblikket kunne jeg ikke opbygge en facade.Da jeg stod en meter foran ham, vendte jeg endelig blikket opad. Jeg mødte hans kolde øjne, som ingenting fortalt.
Jeg bed mig nervøst i underlæben. Hans øjne faldt derfor ned på mine læber, mens han tog en dyb vejrtrækning.
Jeg anede ikke hvad jeg skulle gøre, så jeg stod bare og trippede, mens jeg følte mig ubehageligt til mode.Endelig besluttede Jackson, at han havde stirret nok på mine læber. Han så mig i øjnene, mens der krusede et selvsikkert smil på hans uimodståelige læber.
"Hvad skal du så senere?", spurgte han, med en stemme så sprød som et stykke franskbrød på en rister.
"Jeg skal ikke rigtig noget", røg det ud af mig, og jeg indså med det samme min fejl.Jackson's øjne så kort op på Peet, som stod ved min side, og så ned på mig igen.
"Godt". Han lænede sig frem, så han ikke længere stod op ad skabene. Han gik et skridt frem, så han stod lige foran mig. Jeg tog en skarp vejrtrækning, da jeg kunne dufte hans parfume, som virkelig var tiltalende. "Vær klar kl. 22:15. Jeg giver dig et lift til klubhuset!".Jeg så uforstående op på ham. Havde han lige inviteret mig med til efterfesten for de populære? En meget spøjs måde at invitere folk med på, men han havde faktisk gjordt det? Jackson Thomas McKnight havde inviteret mig, Teresa Bennett River, til en freaking fest!?
Jeg ville virkelig gerne med, men der var dog en ting der trak mig i den modsatte retning. Jeg kendte ingen af dem, som ville komme til festen.
"Må jeg ikke tage mig veninde med?", spurgte jeg forsigtigt.
Jackson smilede overdådigt over sin dominans. Jeg havde lige gjordt mig selv endnu mere ynkelig og sårbar, mens han bare var blevet endnu mere dominerende og stærk.Han nikkede kort. "Jo, der kan vel godt lade sig gøre", svarede han med en drillende undertone i hans chamerende stemme.
Jeg tog akavet armene op, for at holde om mig selv.
"Men så ses vi vel", mumlede jeg, inden jeg vendte mig om for at gå over til Miranda. Jeg hørte aldrig om han svarede, og jeg var ærlig talt også ret ligeglad. Jeg havde et meget større problem, nemlig at jeg ikke ejede noget som helst, der mindede om festtøj!Heeejjj❤️
Håber I nyder bogen indtil videre?😵
I næste kapitel skal der nok være mere action, det lover jeg😈
Historien skal bare lige starte op, så skal der nok ske noget i hvert kapitel👌💩
Når ja, men skriv gerne en kommentar, og husk at stemme hvis du kan lide kapitlet!💋
Kh miiiiiggg😘
YOU ARE READING
He's a FUCKBOY!
Teen FictionJeg stirrede foragtet ind i hans smukke, ravbrune øjne. "Jeg hader dig", hvæssede jeg, mens jeg ihærdigt prøvede at beherske mig. Der skulle ikke meget til, før jeg ville springe i luften. Og selvfølgelig skulle han fremprovokere en eksplosion af v...