Jeg slog mine øjenlåg op i en hurtig bevægelse. Det havde været en vild nat. Jeg lagde mine arme over mine øjne, mens jeg smilende bed mig i læben. Hvad havde jeg dog gjordt? Jeg havde lovet mig selv, at jeg ikke ville bukke under for hans spil, at jeg ville være den første pige som han ikke kunne snører om sin lillefinger, at jeg ikke ville lade ham vise mig den ukendte verden, at han ikke skulle være den første. Ingen af de ting havde jeg overholdt. Ingen.
Jeg flyttede mine arme og så til siden, hvor jeg forventede at Jackson, den engledæmon, ville ligge med lukkede øjne og dybe vejrtrækninger. Men det var ikke tilfældet. Jeg rynkede brynene, da det gik op for mig, at han ikke var i værelset. Jeg satte mig op, og et støn forlod mine læber, idet der gik et smertefuldt jag gennem mit underliv, helt op til mine lunger. Per automatik lagde jeg mine hænder under navlen, mens min krop lagde sig i fosterstilling.
Det fjorde så pokkers ondt. Jeg tog et par dybe indåndinger, inden jeg satte mig op. Mit ansigt fortrak sig, af ubehag, da jeg fik sat mig op.
Mine hænder var hårdt knyttede om lagnet, mens jeg sad med helt ret ryg, for at mindske smerten.Et kort grin forlod min ømme krop. Jeg havde ikke troet, at jeg ville have så ondt... men så kom jeg i tanke om hvorfor jeg var så øm, og et smil bredte sig. Han havde ikke været blid, ikke engang i nærheden af. På trods af, at han vidste det var min første gang, så havde han givet den fuld gas, det var der ingen tvivl om.
Gad vide hvor han var henne? Skulle jeg lede efter ham? Jeg så med af min krop, og det gik op for mig, at jeg kun havde et par underbukser på. Kun underbukser. Alt for hurtigt rejste jeg mig op, og gik som en and med alt for spredte ben og overkroppen bøjet forover, rundt, mens jeg ledte efter en t-shirt. Jeg fandt min hvide, men da jeg efter en kamp fik den op fra gulvet, fandt jeg til min frustration ud af, at den var revet itu.
Jeg sukkede dybt, og smed den ned på gulvet igen. Med begge hænder solidt plantet for mit underliv, banede jeg mig vej til et klædeskab. Jeg rev døren op, og tog fat i en hvid t-shirt, som jeg straks tog over hovedet. I samme sekund åbnede døren, og jeg så som lammet ind i Jacksons ravgyldne øjne. Der krusede et skævt, sexet smil på hans læber, mens han lukkede døren til værelset.
Først da han vendte front mod mig og smed hænderne i lommerne på sine lysegrå jokingbukser, gik det op for mig, at han ikke havde noget trøje på. Hans mavemuskler stod skarpt og bølget som et vaskebræt. Hans bryst var også trænet godt og så stenhårde ud. Han satte sig langsomt i sengen, og gjorde tegn til, at jeg skulle komme hen til ham.
Jeg gik med almindelige skridt mod ham, mens jeg ihærdigt prøvede at ignorer den stikkende følelse i mit underliv. Det blev dog bedre jo længere jeg gik. Tilsidst stod jeg lige overfor ham, og han så med et intenst ansigtsudtryk op på mig.
"Godmorgen", hviskede jeg lavt, mens mine fingerspidser blidt rørte hans øjenbryn, og fulgte hans kindben ned til hans mundhulning. Han lavede en hurtig bevægelse og bed forsigtigt mine fingre. Jeg kom til at smile over hans handling, hvilket fik ham til at udføre næste.
Inden jeg kunne nå at reagere, havde han taget fat om min talje og svunget mig over skrævs med et ben på hver side af hans mave. Jeg gispede af smerte, og lagde mine hænder mod hans hofter. Jeg var stadig øm.
Først så han vagtsomt på mig, men efter få sekunder gik det op for ham, hvad der skete. Eller rettere, hvad der var sket.
"Er den lille pige øm efter turen igår?", spurgte han, som om det var det mest normale i hele verden.Mine kinder blev røde som en postkasse. Sjældent havde jeg været mere flov.
"Hold så op", mumlede jeg, mens mine hænder gled over hans hårde mavemuskler. Mine sensitive fingerspidser studerede hans mave og bryst, som var det en helt ny verden, hvilket det så sådan set også var.
YOU ARE READING
He's a FUCKBOY!
Teen FictionJeg stirrede foragtet ind i hans smukke, ravbrune øjne. "Jeg hader dig", hvæssede jeg, mens jeg ihærdigt prøvede at beherske mig. Der skulle ikke meget til, før jeg ville springe i luften. Og selvfølgelig skulle han fremprovokere en eksplosion af v...