Boy talk

4.9K 172 45
                                    

Jackson's synsvinkel:

"Fucking nar", brummede jeg, hvorefter jeg tog en slurk af... faktisk var jeg ikke helt sikker hvad det var, men der var en del vodka i, hvilket gjorde det til den perfekte drink, som Scott havde lavet til mig.

"Yep, han er et røvhul", erklærede Peet sig enig, inden han tog en slurk af sin egen drink. "Men han vandt af det". Peet så hen mod mig med et opgivende blik.

Jeg rystede bare på hovedet. "Han vandt sku da ikke en skid", svarede jeg igen i et lavt næsten snerrende toneleje. Jeg stirrede frem foran mig, mens jeg fandt på utallige måder at slå Aiden ihjel på. Han drev mig til vanvid som ingen anden. Ikke engang Teresa kunne fucke mig så meget op. Og hun scorede ellers høje point, når det galt om, at gøre mig gal.

"Han vandt flere ting i aften". Jeg vendte sløvt blikket mod Scott. Vodkaen begyndte at melde sin høje alkoholsprocent. "Han vandt først og fremmest kampen, stort ovenikøbet". Jeg kunne mærke mig selv blive vred over den bekendtgørelse. Han burde ikke have vundet den kamp, vi slog dem altid!

"Derudover så vandt han pigen, hende som du skulle have vundet", kom det fra Peet. Jeg sendte ham et surt blik og han klappede med det samme i, mens han så ned i sin drink.

"Og han vandt jeres diskussion, dermed også status og grund til at være endnu mere pisse hamrende irriterende!", afsluttede Scott, bare for at gnide salt i såret. Jeg bed mig i læben, mens jeg tænkte over det der var blevet sagt.

"Fair nok", mumlede jeg, og tog endnu en slurk af glasset. Jeg så på Scott, som så på mig med et skuffet blik. "Stop med at se sådan på mig, og fortæl mig hvad det her er", snerrede jeg ad ham, mens jeg drejede glasset rundt med min hånd.

"Cola blandet op med vodka og citron", svarede han bare, mens han stadig så skuffet på mig. Jeg snusede til glasset, og tog endnu en slurk. Det var rigtig nok, colasmagen var pludselig tydelig og citronen var en fin, syrlig eftersmag på tungen.

"Hvorfor ser du sådan på mig?", spurgte jeg irriteret. Jeg havde haft en lorte aften, så jeg havde ikke brug for at min bedste ven var skuffet over mig. Det var rigeligt at jeg selv var. Peet virkede som om han sad i sine helt egne tanker og han ænsede slet ikke min og Scotts samtale. Måske var jeg lidt for streng med blikket før? Nahh, han skulle kende sin plads og vide, at han ikke var bedre end mig.

"Fordi du burde have knaldet Teresa for lang tid siden", svarede Scott ligeud.
Jeg så med det samme over på ham med øjne der lyste af arrigskab. Han skulle slet ikke blande sig i, hvem jeg skulle knalde og hvornår jeg skulle det.

"Bro, hun er en større udfordring end forventet. Hun er alt andet end villig, den slags tager tid. Jeg kan jo ikke voldtage hende, da det ikke ville tælle. Du ved, hun skal selv være med på den. Desuden kan jeg lide at lege rundt med hende... hendes reaktioner er", jeg holdte inde for at finde det rigtige ord. "Uskyldige. Hun aner ikke hvad der sker, hvilket gør det sjovt".

Jeg smilede over alle de gange jeg havde forført hende, så hun ikke kunne være i sig selv af akavethed, fordi hun var så uskyldig, som hun nu var. Hvad hun troede var en selvforsvarsreaktion fra kroppen, var derimod ren og skær hormonophidselse. Hun kendte ikke til det, men det gjorde jeg. Jeg vidste hvad hendes reaktioner på mine berøringer og ord betød. Hendes krop ville have mig, uden tvivl. Men hendes hovede var mere tricky. Og det var der, at der skulle overtalelse til.

"Hun er sammen med Aiden nu. Du gennemføre aldrig den udfordring", kom det irriteret fra Scott.
Jeg så på ham og prøvede at komme med et modsvar. Men han havde ret, så længe hun var sammen med Aiden, havde jeg ikke en chance. Alligevel var der noget over den måde hun så på mig på, efter Aiden havde kysset og taget på hende, der sagde mig, at der ikke ville gå så lang tid, før hun opdagede, at han var en hjernedød nar, som ikke tog sig af pigers behov og rettigheder.

He's a FUCKBOY!Where stories live. Discover now