Verdens værste idrætstime!

5.9K 183 62
                                    

Igen, igen gik jeg ned af en af de mange, lange gange på Anthonelly High School. Skolen var faktisk virkelig stor, en af de største i hele England. Det var også en rigtig god skole, med mange resurser og en sød rektor. Dog var eleverne nogle snotdumme idioter, som man virkelig kunne slå rigtig hårdt i hovedet med noget meget tungt. Lærerne var vel okay, eller de fleste var i hvert fald.

Høje hæle klikkede mod gulvet bag mig. Min puls steg en smule, da tanken om at det var en fuldtids prostitueret diva, med kort nederdel og hele Matas i ansigtet, strejfede mig.

"Teresa River!", lød det med et højt hvin. Jeg bed mig irriteret i læben, og vendte mig om. Ashley så på mig, med lynene øjne. Hun snoede en lille tot blond hår om sin tynde pegefinger, og tyggede umådeligt højt på sit lyserøde tyggegummi.

"Vi skal snakke sammen!". Hun vendte om, så hendes hår svirpede til alle sider. Hendes hofte svang unaturligt meget, mens hun gik hen mod toilettet. Jeg fulgte bare med hende, da jeg ikke ville skabe opmærksomhed om mig selv, hvis nu hun valgte at lave et stort drama ud af det midt på gangen.

"Ud!", hvinede hun af nogle 1.g'ere. De så på hende, med bange øjne og skyndte sig lydigt ud af toilettet.
Hun stod med ryggen til mig lidt tid, så jeg kunne nå at brække mig over hendes påklædning. Hun havde et lille, hvidt strutskørte på, med en hvid blondetrøje, der viste alt for meget hud mellem hullerne.

"Godt så, lad os få én ting på det rene!". Hun vendte sig om, og så på mig med et virkelig bitchey ansigtsudtryk. "Du holder dig langt væk fra Jackson! Han er min, kun min. Er det forstået!?". Hendes øjne lynede, mens musklerne omkring hendes mund var strammet ind. 

"Ashley, jeg har ingen intentioner om at være sammen med Jackson", lovede jeg hende. "Jeg vil faktisk blive mere en lykkelig, hvis han ville lade mig være". Jeg snakkede stille og roligt til hende.

Ashley så pludselig ekstremt sur ud.
"Hvad siger du!", spyttede hun rasende. "At han skal lade dig være? Ha! Han ved sikkert ikke at du eksistere", snappede hun hånligt af mig.

Jeg kom til at smile over hendes jalousi og hendes dårlige argument. "Men hvis ikke han ved jeg eksistere, hvad laver vi så overhovedet her?", spurgte jeg, med en anelse flabethed i stemmen.

Hun så målløst på mig, idet jeg gik forbi hende og ud på gangen.
Smilet på mine læber var større end normalt. Jeg havde gjordt hende godt og grundigt sur, det var der ingen tvivl om. På en måde skræmte det mig, tanken om hvad hun kunne finde på. Men på den anden side, føltes det godt at give hende igen. Hun skulle ikke tro, at hun bestemte over mig.

Miranda kom op på siden af mig, og sammen gik vi til sidste modul. Idræt. Djævlens fag, satans opfindelse. En eller anden fladpandet idiot, som syntes at han skulle finde på et fag, hvori de svageste skulle ydmyges på de groveste måder. I idræt kunne det let ses, hvem de populære og stærke var som Jackson, og så dem som mig, der stod i den helt anden boldgade.
Der var en gigantisk, dyb kløft mellem mig og Jackson, på alle mulige tænkelige måder. Jeg kunne slet ikke se, hvordan han pludselig kunne få øjnene op for mig, den lille, uskyldige pige ovre i hjørnet, som ingen ville vide af.

Vi skulle spille Volleyball, da vores idrætslærer elskede den sport som sin egen søn. Jeg hadede det som var det... Jackson.
Apropos, så kom han gående ind i hallen, med hænderne i bukselommerne og med Scott og Peet ved sine sider. En flok piger fulgte dem i hælene, og sukkede dybt da drengene gik ind i omklædningsrummet.

Jeg rullede øjne af dem. Tænk at de ikke kunne se igennem den blokade Jackson, Scott og Peet havde om sig!? De skænkede ingen piger ét eneste blik, medmindre de havde planer med dem, eller var ude på at få planerne lavede. De gav ikke en fuck for nogle, og hvis der var noget de var fuldstændig ligeglade med, så var det de piger der troede at de var noget for dem. Ashley og hendes højre hånd, Liva, var de eneste der sås med drengene mere en en gang. Faktisk var de tit sammen med dem, hvor Ashley og Jackson typisk sad og snakkede, forførende og kærtegnede hinanden i offentligheden. Det var klamt at være øjenvidne til.

He's a FUCKBOY!Where stories live. Discover now