"Jo", indrømmede jeg, mens jeg vred mine håndled på ryggen, for at slippe fri. "Men jeg så ingen grund til at lytte". Det var en løgn, for faktisk så ville jeg bare se hvordan han var overfor sin lillesøster. Indtil videre kunne jeg konkludere, at han vidst elskede hende ret højt, hvilket gjorde mig helt varm om hjertet.
Hans sprøde læber trak sig op i et skævt smil, efter min flabede kommentar. Han strammede grebet en smule, hvilket fik mig til at se kort over min skulder. Da mine øjne få millisekunder mødte hans igen, bed jeg mig i læben. Jeg prøvede at se så uskyldigt op på ham som overhovedet muligt, for at han kunne slippe mig.
Hans øjne blev pludselig meget intense, og de smukke ravgyldne farver blev erstattet med mere mørke nuancer i kanten. Det så utroligt sexet ud, og jeg var ved at gå ud af mit gode skin. Hvorfor, kunne jeg ikke rigtig forklarer.
"Du er svær at blive klog på", brummede han med ekstremt dyb og forførende stemme. Der spredte sig en lavine af myrekryb over hele min krop, ved lyden af den hæse, sexede lyd fra hans bryst.
"Hvad mener du?", spurgte jeg lav stemme. Var jeg svær at blive klog på? Det måtte være en joke. Jeg kunne læses som en åben bog! Han, derimod, var umulig at læse, som var han den mest snørklede, indviklede fysikbog i hele verden, som ikke engang Einstein ville kunne læse!
"Jeg mener", hans øjne kørte ned over mit ansigt. "Du bliver ved med at sige nej, på trods af at din krop er helt uenig". Jeg rødmede overraskende meget over hans ord. "Hvis du nu bare ville lade mig gøre det jeg er bedst til, så lover jeg dig, at du aldrig vil se mig på samme måde igen", hans øjne søgte mine, men jeg var for flov til at møde hans.
"Jackson...", startede jeg. "Jeg aner ikke hvad du snakker om, men jeg vil ikke være en del af det...", mumlede jeg, selvom vi begge vidste det var en løgn. Jeg turde bare ikke indrømme det helt. På en eller anden måde var der sommerfugle i min mave. Jeg havde en følelse af, at jeg bare gerne ville stå her og se ham i øjnene resten af natten. Men mit hovede var travlt beskæftiget med, at få mig på andre tanker i en fart.
"Sikker?". Hans bryst voksede idet han tog en dyb indånding. Jeg blev pludselig meget opmærksom på hans hænder, der holdte om mine håndled på ryggen. De var varme og lagde lige over min numse. Hans stærke arme var på hver side af min spinkle krop, spændte som en buestreng, mens de holdte min krop tæt på sin egen. Mit bryst rørte næsten hans, hans ansigt var kun ca tyve centimeter over mit, primært på gund af den højde forskel der var i mellem os.
Mit hjerte begyndte at dunke hårdt mod mit bryst, min vejrtrækningen blev uregelmæssig. Jeg kunne ikke finde ord, og rystede derfor bare på hovedet mens jeg bed mig i underlæben.
"N-nej", kvækkede jeg hæst.Han smilede lummert. Jeg havde lige givet ham en gratis billet.
"Hmmm... interessant", mumlede han. Grebet om mine håndled løsnede sig, og hans ene hånd strøg blidt mit højre kindben. Han skruede virkelig op for charmen, og jeg måtte med skam erkende, at det virkede.Han lænede sig frem mod mig. Jeg stoppede med at trække vejret, og mine hænder ramte automatisk hans brede brystkasse, for at stoppe ham. Et smørret smil bredte sig på hans ansigt. Få sekunder efter ramte hans bløde læber min hals.
Jeg måtte skifte emne, hurtigst muligt. En hurtig tanke slog ned i mig som et lyn.
"Jackson", startede jeg. Han brummede som svar, mens hans læber maserede min hals. "Hvem var de mænd?".Han trak sig øjeblikkeligt. Hans perfekte ansigt var få centimeter fra mit. Han havde ikke skyggen af anker eller urenheder men en ren, smuk hud. Hans nu mørke øjne stirrede nådesløst ind i mine. Det var tydeligt, at han ikke ville snakke om det.
YOU ARE READING
He's a FUCKBOY!
Teen FictionJeg stirrede foragtet ind i hans smukke, ravbrune øjne. "Jeg hader dig", hvæssede jeg, mens jeg ihærdigt prøvede at beherske mig. Der skulle ikke meget til, før jeg ville springe i luften. Og selvfølgelig skulle han fremprovokere en eksplosion af v...