Jackson McKnight keeps his promises

5.6K 179 57
                                    

Anstødende scener i dette kapitel, så er du advaret!🙌

"Er det... Jackson McKnight!?". Hun så undrende ned i poolen.
Jeg fulgte hendes blik, og stoppede med det samme med at trække vejret.

Han stod nede i poolen, vandet gik ham kun til  badebukserne. Altså, var hans overkrop totalt blottet. Jeg var mildeste talt ved at tabe kæben af chok. Hans brede skuldre, ufatteligt muskuløse overarme hvor blodårerne var fremhævede, hans sixpack som var ekstremt tydelig, hans brystmuskler og hans torso var til at dø over. Og jeg var ikke den eneste der overgloede ham. Nærmest alle piger i poolen kæmpede om at stå tættest på ham. Han lod sig ikke mærke med det, faktisk så lignede han en, der ikke havde bemærket det. Men det havde han, han spillede bare. Jackson var nemlig genial, han vidste lige præcis hvad kvinder ville have, og han vidste hvordan han skulle fremstå for at være det. Han var god... rigtig god.

En virkelig køn brunette greb fat i hans overarm. Han reagerede straks, og så ned på hende med et vurderende blik.
Hun så forførende på ham og sagde et eller andet, der fik ham til at smile sleskt.

"Sig det er løgn!", hvinede Luciana, og kastede en pink klipklap efter ham. Den ramte ham lige i baghovedet. Vreden var nem at sporer i hans øjne, da han vendte blikket mod hende. Men efter få sekunder smilede han til hende, og skubbede en skuffet brunette væk.
Jeg vendte siden til, og prøvede at gemme mig bag mit blonde hår, da han begyndte at svømme over mod os.

"Jackson McKnight", kom det glad fra Luciana.
"Luciana Jones". Han lød munter. Måske var de gode venner? Eller kærester? Naaahh, Jackson havde aldrig en kæreste, han havde modeller som han udnyttede for at smide dem væk dagen efter.

"Det er sq længe siden!", Luciana rejste sig op og gik hen til polkanten.
"For længe siden", afgjorde Jackson.
Jeg sad i mine egne tanker i få sekunder, inden jeg hørte Luciana som pludselig nævnte mit navn.
"Hvad?", jeg vendte mig om, og så direkte på Jackson.
Han havde et skævt, sexet smil på læben, mens hans øjne skinnede af farer.
"My God", Luciana rystede på hovedet, inden hun så på mig igen. "Jeg spurgte om du vil med i poolen?".
Jeg nikkede hurtigt. "Jaja, selvfølgelig vil jeg det".

"Nårh ja, Teresa det er Jackson, Jackson det er Teresa", præsenterede hun os for hinanden.
Jackson udstødte et lavt grin. "Lucia, vi kender allerede hinanden".
Luciana så fra ham til mig med et chokeret ansigtsudtryk.
"Tar du pis på mig!? Har du også knaldet hende? Kan du ikke styre dine lyster bare en lille smule!?". Hun så irriteret ned på Jackson, som havde hævet et øjenbryn.
"Lucia, vi har ikke... vi kender bare hinanden", forsvarede jeg hurtigt mig selv.

Hun så på mig, lettelsen lagde hun ikke undertryk på.
"Thank God!". Hun vendte sig mod Jackson. "Du holder dig fra hende, hun er min nye veninde!", advarede hun ham med en løftet pegefinger.
Pludselig kunne jeg meget bedre lide hende.

Jackson tog hænderne over hovedet. "Jeg gør ikke noget, hun ikke selv finder behageligt". Han blinkede kort til mig, inden han vinkede os ned til sig. Luciana hoppede ned uden at holde sig den mindste smule tilbage. Jeg derimod tog tøvende fat i min blå kjole, og hev den langsomt over hovedet. Så lagde jeg den på min solstol, og vendte mig om.

Jackson studerede hver en lille del af min krop. Hans øjne kørte op og ned af mig, uden af stoppe. Hans blik blev mørkere og mere lystent. Jeg bed mig nervøst i læben. Hans øjne gjorde mig usikker på mig selv. Jeg havde aldrig brudt mig om at gå i bikini foran nogen. Især ikke Jackson, kunne jeg nu konkludere.

Hans mørke øjne borede sig pludselig ind i mine. Mit hjerte sprang et slag over, så intense var de. Han havde kun en ting i hovedet i øjeblikket, og det var ikke noget jeg ville være en del af. Jeg vidste ikke om jeg turde gå ned i poolen. Ikke når han stirrede på mig, som om han kunne æde mig rå! Han så sulten og lysten ud, aldrig havde jeg set ham mere intens og målrettet.

He's a FUCKBOY!Where stories live. Discover now