Teresa's synsvinkel:
Jeg havde det virkelig varmt. Derfor sparkede jeg dynen af mig. Min fod ramte noget varmt og hårdt, og nogen tæt ved mig gryntede irriteret. Mine øjne var stadig lukkede, og jeg vendte ubekymret ryggen til lyden, desperat håbende på at jeg kunne falde ind i en dyb søvn igen. Så heldig var jeg bare ikke.
En varm, tung, muskuløs arm lagde sig pludselig om mit liv og holdte beskyttende om min mave. Jeg registrerede det med det samme og åbnede gispende øjnene. Det fik bare personen til at stramme i grebet, så jeg ikke kunne vendte mig om.
Panikken ramte mig som et lynnedslag. Jeg lå i en seng med en fyr, i et værelse jeg ikke kunne genkende. Men værst af alt, så kunne jeg ikke huske ret meget fra i går. Ikke efter at Jackson havde kørt mig hjem til... åh nej.
Jeg vred panisk min krop, for at komme fri fra hans greb."For helvede, Tess", brummede han, tydeligt irriteret over at mine håbløse forsøg på at komme væk. Han slap sit tag om min krop, så jeg i samme sekund kunne møve mig væk fra ham.
Jeg vendte mig om med en brændende varme i kinderne. Mine uskyldige øjne låste sig fast på hans blottede overkrop. Han havde den ene hånd hvilende under sit baghoved, så hans store armmuskel blev spændt. Hans bryst var veltrænet og gik perfekt ned til hans utroligt makerede sixpack. Hans V-Line var tydelig, og rødmen sneg sig ind over mig som en tynd tåge, da det gik op for mig, at den vendte som en pil ned mod hans underliv.
"Du stirre", mumlede han træt.
Jeg rødmede endnu mere, hvis det overhovedet var muligt. "Det er creapy". Hans mundvig trak sig op i et lille, selvfedt smil."Ne", min stemme var så ru, så jeg blev nødt til at rømme mig. "Nej jeg gør ej", afsluttede jeg bestemt min sætning.
En svag dunken vakte opsigt i mit hovede. Tømmermænd var ikke så fedt, men det virkede heldigvis som om, at jeg ikke blev så påvirket af det.Jackson fnøs kort over mit svar, men lod den heldigvis ligge. Han satte sig op ved en mavebøjning, så hans mavemuskler strammedes ind. Det gav et sug i maven, og jeg bed mig akavet i underlæben.
Han smed dynen af, og gik hen mod skabet i underbukser. Jeg stirrede mildest talt på ham med meget observerende øjne. Han var så irriterende smuk at se på, for ikke at nævne elegant som en elver. Han åbnede skabet og greb fat om en hvid T-shirt, hvorefter han kastede den hen på sengen.
Hans øjne brændte sig ind i mine.
"Så du ikke går nøgen rundt", smilede han sleskt, mens han blinkede.Hele min krop stivnede i samme sekund. Nøgen? Jeg løftede dynen en anelse, og så ned på min letpåklædte krop med store øjne. What!? Jeg pakkede mig forsvarligt ind i dynen og så anklagende på Jackson med varme kinder. Han smilede bare selvfedt til mig, mens han tog et par lysegrå, afslappende jokingbukser på og en tætsiddende, sort t-shirt.
"Hvad skete der i går?", spurgte jeg med musestemme. Jeg var så bange for at høre svaret, at jeg næsten lagde hænderne for ørene. Jeg følte mig usikker og naiv. Bare jeg ikke havde dummet mig alt for meget, selvom det ind til videre ikke tegnede specielt godt: jeg lå i Jacksons seng med undertøj som påklædning. Yep, jeg havde nok overhovedet ikke lyst til at høre svaret.
Han så overvejende på mig i et sekund, men så så beslutsom ud.
"Du var ret fuld, kyssede med en eller anden til festen og jeg fik dig væk. Jeg ville køre dig hjem, men du protesterede, så jeg kørte dig hjem til mig i stedet", han lavede en gestus sin krop. "Du faldt alt for hurtigt i søvn".Han så på mig med seriøse øjne. Jeg troede, at historien var slut, men han tog pludselig tråden op igen, efter at havde givet mig et sleskt smil: "Men inden da smed du kjolen foran mig, og så satte du dig på mit skød for at snave. Det gjorde du meget godt", forklarede han. Jeg så på ham med chok malet i ansigtet. Jokede han lige nu? "Og så kaldte du mig en sexgud", jeg mærkede kinderne brænde som aldrig før. "For anden gang, inden du gik under bordet".
YOU ARE READING
He's a FUCKBOY!
Teen FictionJeg stirrede foragtet ind i hans smukke, ravbrune øjne. "Jeg hader dig", hvæssede jeg, mens jeg ihærdigt prøvede at beherske mig. Der skulle ikke meget til, før jeg ville springe i luften. Og selvfølgelig skulle han fremprovokere en eksplosion af v...