"Teresa!".
Jeg rullede kraftigt med øjnene. Jeg hadede når hun råbte af mig. Det bankede hårdt på min dør, og ind kom min sure mor, Laila. Hendes mørkebrune øjne så irriteret ind i mine.
"Hvad?". Jeg havde en provokerende attitude.Hun pustede langsomt ud. Det havde hun lært af sin psykolog. Hvis hun blev for vred eller stresset, skulle hun puste luft ud gennem næsen i et langsomt tempo.
"Er du sød, og tage ned til købmanden og købe noget mælk og fiberhusk?". Hendes stemme dirrede faretruende.Jeg vendte hovedet mod mit vækkeur, hvor der stod 22:34 med røde, lysende tal.
"Men klokken er jo sen! Og det er lørdagaften!", klagede jeg surt.Hun hævede et øjenbryn. "Og?".
Jeg stirrede målløst på hende. Ville hun have, at hendes datter skulle gå gennem byen en mørk, sen lørdagaften!? Så var hun altså også selv uden om det!
"Okay, jeg gør det". Jeg så på hende med et koldt ansigtsudtryk.
Hun nikkede og gik ud af mit værelse.Jeg hævede begge øjenbryn. Hun ville have mig til at gå ud? Jeg skulle ederrøvme vise hende!
På få sekunde var jeg ovre ved mit skab for at hive en masse forskelligt tøj ud. Jeg fandt et par sorte jeans, som virkelig havde mange huller over det hele. Derefter tog jeg en hvid, let gennemsigtig t-shirt der viste lidt mave. Derefter hev jeg min sorte læderjakke over skuldrene og gik nedenunder.Da Colton så mig spyttede han cola ud over det hele.
"Hvor tror du så lige at du skal hen i det tøj?", spurgte han grinende.
"Jeg skal ned og købe ind", svarede jeg enkelt og fandt Kanye West på mobilen. Jeg tog et par høretelefoner i ørene, og startede så musikken.
"Mener du virkelig det seriøst?", spurgte Colton overlegent.
Jeg smilede falskt til ham. "Ja, hvorfor skulle jeg ikke mene det?".Jeg vendte mig om og stod ansigt til ansigt med min mor.
"Skal du ud i det?", spurgte hun frastødt mens hendes øjne undersøgte mit tøj.
"Ja, det skal jeg". Jeg gik direkte forbi hende."Husk nu lige hvilke signaler du sender...", kom det åndsfraværende fra min mor.
Jeg rullede øjne. "Tror du ikke jeg har overvejet det?", spurgte jeg flabet.
"Teresa! Vil du lige sty...", mere hørte jeg ikke, eftersom jeg smækkede døren.Den halvkølige aftenluft omsluttede min krop. Måske var det en ret dårlig ide, at gå i byen med denne påklædning... det var jo ikke verdens varmeste aften! Nå, men det kunne der ikke laves om på nu.
Jeg gik i takt til Kanye West's sang "Heartless", som var en af mine ynglingssange, der var skrevet og sunget af ham.
Før jeg vidste af det, var jeg ved købmanden. Jeg skyndte mig derind og købte det jeg skulle. Da jeg havde betalt ved en ekstrem sur, gammel dame var jeg på vej hjem igen.Jeg havde været alene på vejen på vej hen til købmanden, kun nogle få biler havde vist sig på vejen. Men nu så jeg ud af øjenkrogen, nogle ældre fyrer der stod med motorcykler, læderjakker og cigaretter. De stod lidt længere fremme, og selvom jeg burde ignorere dem, begyndte mit hjerte alligevel at banke hurtigere. Måske var det en virkelig dårlig ide at påfører sig dette tøj...!
"Hey smukke". En høj fyr tog pludselig fat i min arm, idet jeg gik forbi drengegruppen. Han hev mine høretelefoner ud, og lyttede hurtigt til hvad jeg hørte.
"Kanye West, huh?", spurgte han med et overlegent smil.
De andre begyndte at grine. Hvad var der så sjovt i det?Jeg prøvede at slippe væk fra hans greb om min arm, men indså hurtigt at det var umuligt.
"Er du sød at give slip?", spurgte jeg forsigtigt.
Det fik ham til at grine endnu højere. De andre stod pludselig i en cirkel om mig.
"Nej, nej det vil jeg ikke". Han så med et legende blik ned på mig. "Hvad laver sådan en lille, lækker sag herude, helt alene?", spurgte han i et mislykket forsøg på at være forførende.
YOU ARE READING
He's a FUCKBOY!
Teen FictionJeg stirrede foragtet ind i hans smukke, ravbrune øjne. "Jeg hader dig", hvæssede jeg, mens jeg ihærdigt prøvede at beherske mig. Der skulle ikke meget til, før jeg ville springe i luften. Og selvfølgelig skulle han fremprovokere en eksplosion af v...