Zon, boeken en weg vakantie

89 16 15
                                    

06-09-2016

Hey schatties❤

Lang geleden he? Het spijt me dat ik zolang niets meer van me heb laten horen...

Allereerst de eerste schooldag... Ik kwam erachter dat ik niet bij Morgan in de klas zat. Morgan heeft ook normaal tegen me gedaan. We hebben nog steeds niet echt met elkaar gesproken, zelfs niet Hallo gezegd, maar ik vind het goed zo. Zij heeft haar leven, ik het mijne.

Blijkbaar kwam mijn ex op het geweldige idee om ook naar mijn school te komen. (Hoor het sarcasme) Ach ja, ik zal ermee moeten leven ...

De reden waarom ik Wattpad (en jullie ook een beetje) verwaarloosd heb is omdat ik nu naar het vijfde middelbaar ga. Nu gaan jullie denken: Waarom is dat een goede reden? Wel, 1 dag school en elke leerkracht had ons al gewaarschuwd dat dit jaar het moeilijkste wordt van heel het middelbaar, en dat je echt alles moet bijhouden en leren.

Mij kennende kan ik Wattpad niet met schoolwerk combineren, dus legde ik het even aan de kant om me op school te focussen. Dit is ook de reden waarom jullie weinig van me zullen horen tijdens schooldagen en misschien zelfs in het weekend. Ik wil me echt focussen op school...

Nogmaals sorry...

Voor de lezers van When angels can fly, mijn andere boek, heb ik ook slecht nieuws...: Ik ga het boek mogelijk verwijderen...

Verschillende redenen:
1 Ik vind dat het niet goed geschreven is. Het verhaal hangt niet goed samen...

2 Ik vond het minder en minder leuk om het te schrijven. Ik schreef omdat het moest, niet meer omdat ik het leuk vond. Soms wel, maar meestal had ik echt zoiets van Kzal nog maar is schrijven want het is al lang geleden dat ik nog iets heb geplaatst.

3 ik begon het onderwerp kinderachtig te vinden.

4 Toen ik de hoofdstukken herlas, zag ik dat ik soms andere boeken nadeed. Kleine dingen maar het blijft nog steeds plagiaat. Het spijt me hiervoor. 

Ik ga niet vertellen hoe het boek zou moeten eindigen, want ik vind het zelf niet leuk als ik lees : Ja ik stop met het boek maar dit is het einde van het verhaal.

Laat je fantasie werken! Ik weet zeker dat je zelf een geweldig einde kan bedenken!

Nog een rede waarom ik geen einde schrijf: het kan zijn dat ik later verder schrijf. Als ik nu het einde zeg zal niemand het boek nog willen lezen.

PAS OP! Dit wilt niet zeggen dat je mijn boek zonder mijn schriftelijke toestemming mag overtypen en publiceren als jouw verhaal!!! Ik ga namelijk een ander boek schrijven maar elementen van mijn vorige verhaal erin verwerken. Dit zal meer een boek zijn dat echt over mijn leven gaat maar dan via een personage...

Dit boek wil ik eerst zelf afschrijven voordat ik eventueel hoofdstukken op Wattpad plaats, maar dat zal nog even duren aangezien ik nog niet veel tijd heb gehad...

Het kan ook zijn dat ik het niet op Wattpad zet als ik het wil uitgeven, om zo te zorgen dat niemand mijn boek kan kopiëren...

Ik zal nog wel zien.

Een leerkracht van vorig jaar had is gevraagd om jezelf in 1 woord te omschrijven.
Nu pas weet ik het perfecte antwoord op die vraag.
Zon.

Ik jou ervan om anderen blij te maken.
Als de zon schijnt lijkt iedereen gelukkiger.

Ik hou van de zomer en de zon. Mijn verjaardag is in de zomervakantie.

Ik heb vaak een masker op dat verschuild wat ik echt denk en voel.
Als er veel wolken zijn zie je de zon niet. Het is een soort masker.

Ik verschuild me het liefst achter mensen, ben heel gevoelig, en hou niet van aandacht.
De zon verschuilt zich soms achter de wolken, en 's nachts is ze niet zichtbaar.

Ik heb een vraag voor jullie; Als jullie jezelf moeten beschrijven in 1 woord, welk woord is het dan? (Lief, vrolijk, trouw, eerlijk, betweter,.... of een voorwerp...)


Jullie betekenen heel erg veel voor me en ik vind het super wat jullie voor me doen❤

Veel succes op school en tot een volgende keer!! Zeer binnenkort!! Promise❤

Liefs,

love_and_hapines
lovehapines332@gmail.com

Je mag me altijd een berichtje sturen, ik zal het zo snel mogelijk beantwoorden. Dit zal enkel niet onmiddellijk zijn.

💋❣💋❣💋❣💋❣💋❣💋❣💋😄💋😄💋😄
Ps.: O god, ik mis vakantie! Ik ben zo bang dat ik moet blijven zitten en het jaar over moet doen! We hebben zoveel taken gekregen... 😱😯😓😓

Diary (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu