27/04/2017
1:00u
status: Moe
Hey hey
Ik moet dit even kwijt...
Ook omdat er ontzettend veel mensen waren die me berichtjes stuurden en zich afvroegen hoe het met me gaat.
Met mij gaat het.
Niet super, niet slecht. Het gaat.
Ik heb ruzie met iemand die een tijdje geleden nog mijn vriendin was.
Soms doet het me niets, soms heb ik zoiets van... Is het wel een goed idee om haar te laten vallen?
Ik weet dat het erg is als je zoiets doet, maar we hebben al zo vaak problemen met haar gehad dat ik nu zoiets heb van... Waarom zou ik willen blijven proberen als ik weet dat het toch niet gaat lukken en we er beiden ongelukkig van worden? Nu ja, ik vooral geïrriteerd...
Ik ga niet zeggen wat ze heeft gedaan (sommigen weten het al). Als je het wilt weten stuur je maar een berichtje ofzo. Het is niet iets om trots op te zijn, dus ik ga haar geen aandacht meer geven. Dit is (normaal gezien) de laatste keer dat ze in dit boek wordt vermeld.
Animatorcursus was echt super! Ik kan het iedereen aanraden!
Sorry dat ik al zo lang niet online ben. Mijn gsm is stuk en met de oude van mijn papa kan ik niet op internet, dus ik moet mijn laptop nemen en dat is niet altijd even handig...
Op mijn gsm was het snel even kijken als ik van school kwam ofzo, nu kijk ik gewoon minder...
Op dat vlak is geen wifi op je gsm hebben wel goed: Tegen verslaving..
Niet dat ik nu niet verslaafd ben aan sociale media , films, en muziek,...
Tja, het is de toekomst zeker? Allemaal baby's met een I phone 7 als rammelaar,...
Met mijn hond gaat het niet zo super, maar daarover wil ik liever niet te veel zeggen...
Ik ga slapen, morgen school...
Liefs!!!
love_and_hapines
lovehapines332@gmail.com
P.S.: Ik wil al mijn lezers bedanken voor het feit dat jullie, desondanks ik superweinig schrijf, me blijven steunen en mijn boek blijven lezen. ♥ Door jullie krijg ik een lach op mijn gezicht ♥
JE LEEST
Diary (Dutch)
Non-FictionDit is mijn verhaal. Als in echt MIJN verhaal. Niets is verzonnen. Waarom ik dit schrijf? Ik wil mijn gedachtes en gevoelens kwijt. Ik wil ook even dit kwijt; als je haat hebt of je vind dit boek niet goed, gelieve deze haat niet te uiten maar...