What people can do...

101 15 26
                                    

14/11/2016

20:37

Status: Ik heb geen enkel idee hoe ik me nu voel... 

Hoi hoi!

Normaal gezien begin ik gewoon te typen over wat ik denk en voel, kortom over wat er in me opkomt. Nu? Euhm... Mijn vriendin wou graag dat ik een brief schreef naar haar, en zij ging dat ook naar mij doen. Alleen, om de een of andere reden heb ik geen inspiratie om over vriendschap te schrijven, maar meer over wat er allemaal gebeurd is enzo...

Zou dat ook mogen denk je?

Ik bedoel, ze is een super goede vriendin. Ik kan alles tegen haar vertellen en dat doe ik ook. Ik denk dat zij ook het gevoel heeft dat ze dat tegen mij ook kan. Ik ken haar al ongeveer een jaar. De dingen die ik niet tegen haar zeg, weet niemand. 

Ik schrijf natuurlijk ook op Wattpad, maar deze vriendin leest het ook. Ze is niet zo iemand die de hele tijd zegt: "Waarom heb je dat geschreven?" of "Ja, dat heb ik al op Wattpad gelezen, praat nu maar over iets anders" en dat vind ik super tof aan haar. Ze is een geweldig iemand. (Reageer allemaal met #JeBentDeBeste als bedankje en tag ook 1 ander persoon. Ook over hem/haar schrijf je iets liefs als bedankje, want weet je? We bedanken onze vrienden veel te weinig.)

Dus lieve meid, als je dit leest: ik ga mijn best doen om een supermooie brief voor je te schrijven. :) 

Ik ben vandaag bij VAGGA geweest. Als je wilt weten wat dat precies is kan je dat het beste opzoeken op internet. Het is een soort organisatie waar er veel therapeuten samenwerken? Is dat een goede samenvatting voor jullie? Je kan er bij elke leeftijd terecht. Als volwassene, als adolescent, als kind,...

Het was moeilijk. Ik heb gehuild omdat het me even te veel werd... 

In mijn vriendengroep heeft nu 2 van mijn 3 vriendinnen een lief. Jaja  haha wat heb ik veel vrienden... Ik hoef ook niet veel vrienden, ik wil enkel goede vrienden. Er zijn nog 2 jongens bij mijn vriendengroep en voordat jullie hier iets op gaan zeggen: Nee ik ben niet verliefd op een van deze jongens... Sommigen weten al iets meer dan anderen... ;) 

Ik en mijn andere vriendin zijn single... Nu ja, nu dan ;) Stel je voor dat er morgen ineens mijn prachtige vriendin vraagt, dan blijf ik alleen over... Solo.. Hahah nu moet ik aan die boter denken... :)

 Hebben jullie al iets gedaan van actie (zie opdracht vorige hoofdstuk)? Laat het me weten! 

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

 Hebben jullie al iets gedaan van actie (zie opdracht vorige hoofdstuk)? Laat het me weten! 

Ik heb gemerkt dat ik enorm veel trouwe lezers heb... Merci beaucoup! (Dat is dan ook 1 van de weinige dingen die ik in het Frans kan zeggen dus jhaa... ':) )

O en ook J'espère que je serai votre petite amie dans quelque temps... (Ik heb geen idee of dit juist is, maar jullie begrijpen het wel. Als je het weet, shhhhtttt!! Ik heb dit namelijk naar een bepaalde jongen gestuurd die ook dit boek leest, en hij moet er zelf achter komen wat het betekent :) Ik ben benieuwd met wat hij denkt dat het is :))

Sorry jongen :) ♥♥♥♥ Kan je me vergeven? :) 

Euhm.... Wauw, het spijt me van dit hoofdstuk waarin er niet zo veel verteld werd... Volgende keer beter?

Mail me als je iemand nodig hebt of stuur even een bericht!

Liefs

love_and_hapines

lovehapines332@gmail.com

Hou van jullie!

♥♥♥♥♥♥♥



Diary (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu