Oeps :p

86 18 58
                                    

20-10-2016

21:47

Status: moe en happy :)

Hey hey! Hoi hoi!

Ik had dus niet door dat ik blijkbaar een kladhoofdstuk had opgeslagen... Oeps :p Niet dat er iets instond maar ja....

Wauw... Het is al 21:53... Ben je even aan het chatten met een jongen, vergeet je dat je een update aan het schrijven was... Haha :)

Okay, misschien moet ik eens beginnen met schrijven...

Dus, de titel van mijn leesautobiografie is geworden *tromgeroffel* Lezen doorheen de tijd. Wauw... Super origineel is het niet, maar ik dacht 'Mijn leesautobiografie is ook redelijk saai'  Bedankt voor jullie medewerking. (Wauw, dat klonk deftig ) 

De laatste tijd ben ik echt moe... Ik denk dat dat komt door de school... En dan zeggen ze dat je naar school moet voor later.. Pfff, school is echt ongezond...

Ik heb daarstraks ook ineens super veel pijn gekregen aan mijn pols... Nu is er een klein blauw plekje op... Euhm... Ja... Ik heb ook eens een blauwe plek gehad op mijn vinger... Vraag me niet hoe ik dat deed :/ Ik heb me ook verbrand... al 2 keer op redelijke korte tijd... Ik heb ook littekens... Op mijn arm, knie, duim, onderarm, .... Hebben jullie er ook? Lekker interessant maar weer...

Ik vraag het jullie nu eens... Waar willen jullie dat ik over schrijf? 

Ik heb altijd de nood om alles op te schrijven, maar mensen die ik ken en mij ook kennen lezen dit dagboek ook... En ik heb altijd bang dat ik hun kwets of ongerust maak.... Wattpad was een uitlaatklep, maar nu is het weer iets waarbij ik constant moet nakijken of ik niemand kan kwetsen met die zin, of met de andere zin... Mijn vrijheid is beperkter aan het worden en ik weet niet of ik dat wel zo aangenaam vindt... Ik wil niet stoppen met Wattpad omdat:

1. Ik altijd super lieve reacties en berichten krijg.

2. Ik weet van mezelf dat ik dit echt wel nodig heb... Een manier om mijn hoofd volledig leeg te maken en echt alles er uit, en dat mensen me steunen en tips geven.

3. Soms krijg ik mailtjes en kan ik er zijn voor mensen die ik niet ken. Ik vind dat fantastisch! 

Ik wil hier niet mee zeggen dat als je me in real life kent, je dit boek niet mag lezen... Alleen het stoort me dat ik niet meer alle vrijheid heb... Vroeger was het enkel mijn nichtje, en dat vond ik wel fijn... Nu zijn het meerdere mensen die dat zeggen: "Ja ik heb het gelezen op Wattpad"

Elke keer weer opnieuw wordt ik er eigenlijk aan herinnerd dat jij het ook kan lezen en dat ik eigenlijk moet oppassen met wat ik zeg.... Als je er niets over zegt, dan vind ik het oké. Mijn nichtje leest dit ook maar ze zegt er pas iets over als ze echt denkt van; Oei, dit is echt niet goed... Ze heeft enkel iets gezegd toen die jongen van internet me kwetste... En ik weet zelfs niet meer of ik dat via Messenger al had gezegd tegen haar of niet....

Ik heb een puppy! Haha nee hoor, maar puppy's zijn wel schattig... Heb wel een hond en hij deed vandaag echt heel vreemd... Meestal is hij rustig en ligt hij gewoon op iets, maar vandaag sprong hij bij mij in de zetel en begon heel mijn gezicht af te likken... Gezellig :)

Papa is al super lang ziek (1-2 weken ofzo). Als mama gaat werken komt eigenlijk alles op ons neer... En aangezien mijn broer soms niet veel doet en al de schuld op mij steekt... Tja, je kent het wel...

Ik begin ook een beetje spijt te krijgen dat ik mijn haar heb geknipt... Ik vond mijn haar mooier toen het lang was.... Mijn mening natuurlijk...

Euhm wat valt er nog te zeggen...

O ja, covers duren super lang om te laden! Ik moest 1 cover laden en hij is nog steeds bezig... van gisteren... Jhaaa ..

Maar het internet is ook echt verschrikkelijk traag dus tja...

Zet hierbij al de leuke boeken die je al gelezen hebt.

Sorry ik heb echt een saai leven zonder een goed boek... Zonder boek zou ik echt staren naar mijn gsm tot ik een berichtje zou krijgen van iemand om mee te chatten... Ik ben niet verslaafd aan mijn gsm hoor, ik raak enkel snel verveeld als ik niets te doen heb....

Wauw, dit nutteloze hoofdstuk bevat al 722 woorden..

Ik heb al eens een Q&A gedaan, maar aangezien er nu nieuwe lezers zijn bijgekomen (WEES WELKOM! EN DE OUDE LEZERS: BEDANKT OM HET ZO LANG VOL TE HOUDEN MET MIJ) dacht ik om er weer eens een te doen

...

Dus... Stuur je vraag maar op! Ik beantwoord het graag :)

Stuur me een bericht als je met iets zit!

Bedankt voor jullie aandacht! (Wist je dat je net 5 minuten van je leven hebt verspild aan het lezen van dit hoofdstuk? ;) )

Liefs,

love_and_hapines

lovehapines332@gmail.com

<3 <3 

Diary (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu