Zwart-grijs-wit

68 13 19
                                    

05/11/2016
02:03u
Status: leeg

Hoi hoi!

Pfff ik begrijp het niet. Ik had afgesproken met vrienden om te voetballen ( niet dat ik dat kan hoor ) en alles ging super. Alleen... op het einde was ik inneens leeg. Niet dat ik geen energie meer had, maar het leek of ik niet wist wat ik moest voelen... (Als dat logica heeft...)
Ik voelde me gewoon echt leeg...

Toen ik even alleen was omdat ik iets ging weggooien begon ik allerlei slechte gedachtes te krijgen en donkere gevoelens te hebben. Het was maar voor even, maar de laatste tijd heb ik het steeds vaker.

Ik begrijp het niet... Alles ging goed en dan uit het niets....

Mijn vriendinnen willen me denk ik koppelen aan iemand... Ik legde uit dat ik het nog niet kon, omdat ik niet meer weet of een jongen echt van me houdt of enkel doet alsof ...( Dit komt denk ik door wat er met die internetvriend gebeurd is)
Ik weet niet... Alles is anders nu.... Ik ben een en al littekens en ik wil niet dat iemand mee in mijn oncontroleerbaar leven wordt gesleurd...

Ze gingen er niet verder op in. Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn of niet... Langs de ene kant wou ik het aan hun kwijt, maar langs de andere kant wou ik de stemming niet verpesten en denk ik dat ik niet lang sterk zou gebleven zijn. Ik zou gehuild hebben.

Nu ik er aan denk, dat gevoel heb ik ook vaak. Ik wil huilen maar ik kan het niet. Ik voel me slecht maar niemand ziet het.

Het is 1 grote warboel in mijn hoofd en ik raak er maar niet uit.

Vandaag (binnen een paar uur) ga ik weer naar de therapeut... Ik hoop dat het helpt...

Vorige keer zei ze dat ik eens moest gaan kijken om een cursus monitor te volgen bij speelweken. Dat is eigenlijk een groep en als je monitor bent kan je zo mee gaan op kampen met kinderen of zoiets. Ik wil het heel graag doen omdat ik echt van kinderen hou en later ook iets in deze richting wil doen, maar ik ben bang om alleen te gaan. De mensen daar kennen mijn verleden niet en ik ben in het echt best een verlegen iemand. Ik wil niet meer het gevoel hebben dat ik uitgesloten wordt omdat ik er niemand ken...

Ik vroeg me eigenlijk af of er iemand van jullie er ook aan gaan meedoen? Gewoon uit nieuwsgierigheid :)

Sorry voor het korte hoofdstuk maar ik ga proberen om toch wat te slapen... Tot later!

Stuur me als je met iets zit...

Liefs

love_and_hapines

lovehapines332@gmail.com

Bedankt om te luisteren naar mijn saaie verhalen 😊

❤💗❤💗❤💗❤💗❤💗❤💗❤💗

Diary (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu