29-07-2016
Hey hey sgatties 💋
Fijne vakantie gehad? Ben je al op reis geweest? Waarnaartoe? Wat hebben jullie al gedaan?
De titel zegt het misschien al. Eindelijk wisten we waar we naartoe gingen gaan. Frankrijk.
Het was best leuk (buiten het feit dat ik ABSOLUUT GEEN Frans kan 😂)We vertrokken zaterdag 16-07-2016 om 3 u 30 's nachts. Ik ben al niet echt een ochtendpersoon dus dat was echt veeeeeel te vroeg! Ik moest opstaan om 3(!!!!) Uur. Onderweg hebben we vele pauzes gepakt om koffie te drinken ( uit automaten , geen Starbucks😭) en een slaatje gegeten die mijn mama had gemaakt. Je weet wel; sla, tomaat, ei, komkommer, wortels, en ham/kaas/tonijn (mag je kiezen 😉)
Om 16 u zijn we dan eindelijk bij onze camping aangekomen, waar we onze tent recht zetten en alles uitladen.
Als avondmaal aten we spaghetti met kaassaus en een ijsje. Alleen het ijsje en de spaghetti waren lekker, die kaassaus was echt niet om te eten! Tip: als je gaat kamperen en je wilt spaghetti eten, doe het met bolognaisesaus (of hoe je dat ook schrijft: tomatensaus met groenten en gehakt?) En NIET met kaassaus uit een pot van de winkel...
Ik heb ook het boek : Did I mention I love you gelezen
Echt een super goed boek! Er stond bij dat de schrijfster het boek schreef op Wattpad!!! Jaja mensen, boeken uit Wattpad worden beroemd 😃 Ik heb het later is opgezocht, maar ik vond het boek niet meer :( en aangezien er nergens stond wie de schrijfster (op Wattpad) was, kon ik haar ook niet opzoeken 😭😭😭 dus als je weet wie dit boek schreef (haar wattpadnaam) stuur dan even een berichtje of een reactie Oké?? 😉De volgende dag (17-07-2016)
's Ochtends aten we croissants en chocoladebroodjes (echt lekker , we aten het elke ochtend dus hierbij ga ik dat niet elke dag schrijven, dan wordt het saai)
Ik heb nog wat gelezen, we zijn naar een stadje gegaan en ik heb er een alcoholvrije cocktail gedronken : Peace & Love echt lekker!!
Eigenlijk hebben we niet echt iets speciaals gedaan deze vakantie; gewandeld, stadjes bezocht, naar avondmarkten gegaan, gekayakt, kastelen bezocht, pottenbakkersmarkt bezocht, botentocht gemaakt, en nog meer gewandeld en steden bezocht.
Er waren wel 2 dingen die speciaal waren: een aquarium met krokodillen enz bezoeken (gelukkig zaten ze achter glas, geen gevaar!)
En prehistorische grotten met marteltuigen bezocht.
Ik zweer; wat je daar allemaal zag van marteltechnieken. ... ik was echt bijna in shok! Mensen zijn wrede wezens... Echt...
Waarom kunnen we niet vreedzaam in plaats van vreedzaam leven?!?!
Op mijn verjaardag heb ik ook nog kadootjes uitgepakt 😃
Verder niet echt veel gedaan...
Het was verschrikkelijk warm daar!!! Altijd boven de 30°C. Behalve 's nachts dan was het wat frisser, maar niet koud. Als je dan naar de hemel keek, waren er zo veel sterren! Echt mooi om te zien!
Gisteren toen we naar huis reden zijn er 2 Britse mannen naar mijn vader gekomen om geld te vragen omdat ze bestolen waren en ze dus geen geld hadden voor benzine of eten. Het grappige was dat ze hun pas (identiteitsbewijs) lieten zien. Als je bestolen bent, dan zit dat toch in je portefeuille??😂😂 Dat was hun grote fout haha....
En er was ook een knappe gast met een hond aan het spelen en hij keek (te lang) naar mij en lachtte! Fangirlmoment😂 Hij was echt hot! Hé ik heb geen lief dus dan mag ik naar Hotte gasten kijken! Kijken mag, aankomen niet, toch? 😏😉
Vandaag ( 29-07-2016) staat er niet veel op de planning. Uitpakken en wassen enzo.
Morgen ga ik naar sfinks in Boechout met een vriendin! Wie komt er ook??😏😏
Heb net argument gehad met mijn vader😠 Hij kan echt kut zijn soms (Sorry voor mijn taalgebruik)
Groetjes!
love_and_hapines
lovehapines332@gmail.com
Ps: covers zijn nog altijd welkom
Pps: dit kan later zijn gepubliceerd zijn dan dat het geschreven is: ik heb nu geen wifi :)Pps:. Ik heb een krul/stijltang gekregen voor mijn verjaardag, maar ik weet niet hoe je dat precies moet doen😂😂 Mag het op nat haar? Is het noodzakelijk om iets op je haar te doen zodat het niet in brand vliegt? Welke Temperatuur moet je nemen? ..... HELP!😂😂 Ik ben niet echt een meisje-meisje (elke dag 10 lagen make-up, enkel dure merken dragen, altijd hot er uitzien,....) maar meer een gewoon meisje dat bijna nooit make up draagt, geen dure/mooie / Hotte kledij heeft, nooit haar haar stijlt, niet gaat gillen bij een spin of gebroken nagel, gewoon in de modder loopt en als het kan in bomen durft te klimmen,.... dat meisje 😂 Tips? Mag ook over make -up gaan enzo want ik weet enkel hoe je mascara en oogpotlood moet gebruiken! Heb het nooit echt geleerd ...
❤⭐❤⭐❤⭐❤⭐❤⭐❤⭐❤⭐
JE LEEST
Diary (Dutch)
Non-FictionDit is mijn verhaal. Als in echt MIJN verhaal. Niets is verzonnen. Waarom ik dit schrijf? Ik wil mijn gedachtes en gevoelens kwijt. Ik wil ook even dit kwijt; als je haat hebt of je vind dit boek niet goed, gelieve deze haat niet te uiten maar...