Moe(ilijke) dag

96 17 74
                                    

22/10/2016
23:15u
Status: moe + stuk + boos

Hey hey!

Dankje! Ik heb het nog niet gezegd, maar ik sta op #1 bij non-fictie❤ Daarom wil ik jullie feliciteren!
Jha, feliciteren, wees maar trots op jullie zelf! Jullie hebben namelijk een boek op de 1ste plaats gekregen! Proficiat👏👏👏❤❤❤

Ik ben moe. Ik kan niet slapen... Logica? Die is er niet: welkom in mijn leven 😂

Wat heb ik gedaan? Ben bij een vriendin blijven slapen en gewerkt voor een jaar opdracht samen met haar.
O nog iets ... Dus we aten hotdogs en ik wou mijn broodje snijden, maar die messen waren super scherp...
Dus ik, de handige meid die ik ben, snij in mijn duim... Ik vond het redelijk diep, en toen viel ik bijna flauw...

Ik kwam thuis, begon mijn papa op mij te roepen,  we maakten ruzie en ik ben naar boven gegaan... ik ruimde even mijn bureau op om alles te vergeten, Papa zei da ik moest komen ete, waarop ik zei da ik nog 5 min wou opruimen omda dan alles inneens gedaan was... hij komt naar boven gestormd, begint te roepen, pakt mijn arm en wilt mij meetrekken terwijl ik probeer om rustig te reageren. Als ik beneden kom wil ik alles rustig uitleggen aan mama, zegt hij dat ik lieg...
Ik loop terug naar mijn kamer, sluit me op en huil. Ik huil niet vaak, of toch niet dat ik mijn tranen voel lopen over mijn wangen.
Mama kwam boven, zei dat ik mijn kamerdeur moest opendoen en probeerde me over te halen om naar beneden te komen.
Ik deed wat ze zei, op 1 voorwaarde: als papa 1 woord tegen mij zei ging ik naar mijn kamer...

Ik heb papa de hele tijd genegeerd en ontweken. Oké ik weet dat dat slecht is enzo, maar jullie kennen mijn vader niet ..

Eerst wordt hij super kwaad en ben je precies de reden waarom alles misgaat in zijn leven,  paar minuten later doet hij alsof er niets is gebeurd. Alsof hij niets heeft gedaan. Ook naar familie toe is hij zijn lieve zelf.

Ik heb zijn andere kant gezien, samen met mijn broer. Dat is ook de reden waarom elke keer als hij kwaad wordt ik en mijn broer zo snel mogelijk weg gaan... we zijn bang van hem...
Hij heeft is een sloef / pantoffel / schoen voor in huis naar ons gegooid. Het was een paar jaar geleden, maar je kan de afdruk van de schoen nog steeds zien op de muur. Hij kan erg agressief zijn.
Mama heeft ooit gezegd dat ik moet oppassen met wat ik zeg tegen mensen. Dat hij anders in de gevangenis kan gaan. Dat wil ik ook niet. Totaal niet zelfs. Het is en blijft mijn vader...
Alleen... Je wilt niet weten hoevaak ik er vroeger over nadacht: wat als mijn ouders appart gaan wonen? Zou ik dan bij mijn mama gaan wonen? Zou het dan beter zijn?

Ik weet dat ik niet zo mag denken en het spijt me voor alle mensen met gescheiden ouders, echt, maar ik denk dat je in mijn situatie wel 1 keer hetzelfde zou denken...

Mijn vriendin wou me koppelen met iemand. Ik zou het leuk vinden om iemand te hebben die me steun en die me door en door kent, en waarmee ik een relatie heb... Alleen, ik moet mezelf eerst helen voor ik aan een relatie kan starten .. wie wil er nu iemand zoals ik als je iemand kan krijgen die mooier en leuker is dan ik en andere problemen heeft die wel makkelijk op te lossen zijn? Wie wilt er samen zijn met een gebroken iemand die elk moment terug kan instorten, als je een heel iemand kan krijgen?
Waarom een oud, lelijk huis dat op instorten staat als je voor minder moeite een nieuw, .modern en knappe Villa kan krijgen?

Dat is mijn manier van denken... Ik denk dat een relatie niet slecht voor me zou zijn omdat ik dan leer dat ik altijd iemand heb en dat er iemand me leuk vind, omdat hij anders geen relatie met me zou willen. Alleen zou ik nee zeggen op elke jongen omdat ik hem niet mee wil sleuren in mijn eigen afgrond...
Zeg even als je het (niet) begrijpt...

Een vriendin zei op chat tegen me: "Zou het niet fijn zijn om gewoon met de vriendengroep naar een ander land te gaan (België) en onze problemen even te vergeten? "
Ja dat zou fijn zijn, maar we zijn een groep 16-17 jarigen en ik weet niet of ik dat zou mogen van mijn ouders...

Ik ga stoppen want ik ben moe.. Slaapzacht mensjes van de planeet Aarde...
Als je van een andere planeet komt, vertel welke planeet en hoe je het daar vindt!?😃

Stuur me een bericht in moeilijke tijden, ik ben er voor je!

Bedankt voor alles! (En het lezen)
Liefs! En hou van jullie! ❤

love_and_hapines
❤❣❣❤❣❤❣❤❣❤❣❤

Diary (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu