Back to Reality

50 6 60
                                    

13/08/2017
09:33u
Status: hoopvol? (+Geen wifi!!)

Hey guys (and girls 😉)

Ik was de laatste weken op vakantie in Frankrijk dus daarom dat ik niet meer zoveel heb geschreven. Vakantie is leuk maar na een tijd mis je je vrienden wel....

Ik sta nu te wachten op mijn vriend die me zou komen ophalen om met zijn vrienden naar bobland te gaan.
We hadden afgesproken om rond 09:20 hier te zijn, het is nu 09:36u en ik ben aan het twijfelen of hij nog komt... Ik heb met mezelf net afgesproken dat ik blijf wachten tot 09:50 of max 10:20u en dan weer naar huis fiets... Lijkt jullie dat redelijk?

Ik heb mijn ex ook verteld dat ik iemand anders heb leren kennen, en hij reageerde nog redelijk positief ☺️ Dus daar ben ik echt blij om..

Ik hoop echt dat mijn vriendje nog komt, want anders weet ik niet of hij me gewoon vergeten is of hij zich overslapen heeft, of dat hij me iets anders duidelijk wilt maken...

Wat zouden jullie doen in mijn plaats?
Zou ik een bericht sturen ?

Ik heb nu (09:46) een bericht gestuurd:

Mij vergeten, overslapen, verkeerd uur gezegd of wil je iets duidelijk maken...? :/

Ik ben bang voor zijn reactie.. Stiekem hoop ik nog dat hij komt, of dat ik een verkeerd uur/datum heb... Diep van binnen besef ik dat de kans per seconde groter wordt dat ik hier sta voor niets...

We moesten om 10u aan het station zijn... Het is nu 09:51u... Denk niet dat hij nog gaat komen.....

10.07u nog steeds niks, kga terug naar huis...

10:09 hij stuurt nu Da hij zich overslapen heeft... Kzal dan maar terugdraaien zeker?

Oké lang verhaal kort; hij had zich door 2 wekkers heen geslapen, en net als ik 2 min aan het fietsen was sms'te hij me. Ik ben teruggedraaid en we zijn naar Centraal station Antwerpen gereden met de fiets. Onderweg kreeg ik platte band.

Daar aangekomen zijn we op zoek gegaan naar zijn vrienden, samen naar bobejaanland gegaan, en we hebben er een tof dagje van gemaakt

Toen we terugreizen wou hij absoluut niet meerijden met mijn papa in de auto (kwam me halen ivm platte band) en is hij weggereden toen papa er was...

Hij heeft me wel vaak in zijn armen genomen en ik genoot daar echt van, maar toen ik naar de auto ging heeft hij niet echt iets gezegd buiten bye... :/

Liefs!
love_and_hapines
lovehapines332@gmail.com

Diary (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu