Helo! It's me! :)
Ik ben er net achter gekomen dat ik dus nergens een datum bij had geplaatst. Het is vandaag dus 30/06/2016. Gisteren had ik de 2 vorige delen geplaatst.
Ik heb ooit ergens gelezen dat je in een dagboek niets mag doorstrepen of veranderen. Het spijt me als dit boek echt op niets trekt en geen mooie "samenhang" ofzoiets heeft. Ik ga een hoofdstuk niet meer veranderen.
Jullie hebben waarschijnlijk wel de titel gelezen. En ja, vandaag ben ik dus ziek. Vraag me niet welke ziekte ik heb want ik weet het zelf niet. Ik heb hoofdpijn, keelpijn, ...
Nu ja, jullie vragen je vast af waarom het belangrijk is om te weten dat ik ziek ben. Om eerlijk te zijn: dat is dus niet belangrijk.
Het is vooral mijn 'vader'. Vandaag deed hij "vriendelijk" tegen me omdat ik ziek was. Ik haat hem echt. Nu ja, haten, hij is en blijft wel mijn vader.
Gisteren zei hij, en ik citeer: " 'mijn naam', ge zijt stom, dom en echt gestoord! Weet ge? Ik ga vragen of ze u een B-attest willen geven want gy verdient geen A!"
O. Dat had ik gisteren nog niet getypt ofwel? Dan weet je het nu...
Hij weet dat hij zoiets niet mag zeggen tegen mij omdat ik extreem gevoelig ben voor zo'n dingen. Hij heeft mij echt gebroken. Ik heb gisteren liggen huilen door mijn eigen vader!
Wat ik ook nogal oneerlijk vind: Ik heb gisteren mijn excuses aangeboden voor mijn grap. Het was niet de bedoeling dat er iemand boos werd weet je.
Een paar uur later beweerde mijn vader dat ik min excuses niet had aangeboden! Ik bedoel, hallo? Mijn mama zei zelf dat ik dat wel had gedaan!
Wat me vooral dwars zit is dat hij nog steeds geen excuses heeft gegeven en denkt dat alles gewoon normaal is. Hij heeft mij gisteren aan het huilen gekregen ,heeft me gebroken, en nu denkt ie dat alles weer goed is? Wilt er iemand van vader wisselen aub?
Hmmm.. Ik ging nog iets vertellen maar wat was dat ook alweer? Ach ja, ik kom er nog wel is een keer op. Ik beschouw mijn vader dus niet echt meer als mijn vader... Er is te veel gebeurd tussen ons. Ik bedoel, het is toch niet normaal dat een vader zijn eigen dochter uitscheld en breekt?
Voor ik het vergeet te zeggen; als je een vraag of opmerking hebt, stuur het maar in reacties of bericht! Ik zal zo snel mogelijk jullie vragen beantwoorden! Misschien beantwoord ik ze wel gewoon in een volgend hoofdstuk...
1/07/2016
Haay! Ik heb vandaag niet echt veel te schrijven dus ik dacht; ik maak er gewoon 1 hoofdstuk van :)
OMG! Het is juli! En dat betekend dus niet alleen vakantie! Nee, dat betekent dat ik bijna verjaar! Jaja mensen, deze meid wordt weer een jaar ouder!! ☺
Voor iedereen die het wilt weten: ik verjaar op 20/07
O. Ik ben nog steeds ziek trouwens... En de situatie met mijn papa blijft nog steeds hetzelfde...
Okey.... Ik weet niks meer om te typen... Misschien gebeurd er nog wel iets vandaag... wie weet...
Greetzzz!!!
love_and_hapines
JE LEEST
Diary (Dutch)
NonfiksiDit is mijn verhaal. Als in echt MIJN verhaal. Niets is verzonnen. Waarom ik dit schrijf? Ik wil mijn gedachtes en gevoelens kwijt. Ik wil ook even dit kwijt; als je haat hebt of je vind dit boek niet goed, gelieve deze haat niet te uiten maar...