25/10/2016
19:39u
Status: verbaasd, blij, maar ook gekwetst (goede combinatie)
Ik typ dit op de computer, dat gaat 1 sneller en 2 ik kan langere hoofdstukken typen.
Hey hey! Hoi hoi!
Sorry ik vindt dit best wel een leuke begroeting :)
Bedankt voor jullie vertrouwen en jullie lieve reacties en berichtjes! Jullie zijn super!
You can see my smile, but you can't see my tears.
Het is waar. Vandaag was echt geen leuke dag. Nu ja, vooral in de namiddag. Tijdens de middag mogen we altijd even blijven zitten en die tijd gebruiken we dan om te leren of schoolwerk te maken. Vandaag was net het zelfde, en 2 van mijn vriendinnen werkten aan een taak. Het was met foto's uit een speelgoedboekje en je moest per 2 zelf zo'n boekje maken met 4 speelgoedjes en waarvoor het goed is voor de baby.
Mijn vriendinnen waren dus een klein tekstje aan het schrijven en ik wou even iets vragen. 1 van mijn vriendinnen snauwt plots tegen me en zegt: "Zwijgt nu toch is effe" of iets in die aard. Het kwam er nogal aanvallend uit en dat kwetste me best, vooral omdat ik gewoon even iets wou vragen. Toen ik later gewoon naar de foto's van het speelgoed wou kijken, pakte ze het uit mijn handen. Voorzichtig, maar toch...
Misschien denken jullie nu: 'Jeez, dat is toch niet erg?' maar ik linkte alles onmiddellijk aan vroeger en toen ik gepest werd. Zo deden zij toen ook tegen mij, en plots werd ik bang dat alles opnieuw zou gebeuren.
Overdreven? Tja, misschien... En ik weet dat ze me ook nooit zouden pesten, maar enkel die gebeurtenis zorgde ervoor dat ik me echt niet goed meer voelde. Ik lachte de rest van de dag wel en ik deed gewoon mee, maar vanbinnen... Daarom: You can see my smile but you can't see my tears... Mijn vriendinnen en iedereen rond me zag een vrolijk meisje. Nu ja, toch het masker er van. Vanbinnen waren er tranen. Tranen van angst, maar ook omdat ik gekwetst was.
Ik ben enorm blij met jullie steun, en mijn mindere dagen betekenen niet dat ik er niet voor jullie kan of wil zijn. Je kan me altijd iets sturen en ik beantwoord zo snel mogelijk.
Volgend hoofdstuk ga ik de covers plaatsen. Iedereen mag 1 keer stemmen. Ik leg het nog wel uit hoe het precies werkt.
Bedankt om te luisteren en welkom aan alle nieuwe en oude lezers. Jullie zijn fantastisch!
Liefs
love_and_hapines
lovehapines332@gmail.com
PS: best ironisch niet? Mijn naam is love_ and_hapines maar er zijn maar weinig momenten waarop ik echt blij ben en ik heb ook geen "liefde" in de zin van vriendje of zo...
Waarom ik deze naam heb gekozen? Dat is net wat ik wil: love and hapinness voor de mensen die dat het meeste nodig hebben! Ik ben er voor jullie. Ik wet dat het leven soms hard kan zijn, maar met wat hulp kom je al ver. Je probleem is niet weg, maar je draagt de rugzak al met 2. En dat is een heel groot verschil
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
JE LEEST
Diary (Dutch)
Non-FictionDit is mijn verhaal. Als in echt MIJN verhaal. Niets is verzonnen. Waarom ik dit schrijf? Ik wil mijn gedachtes en gevoelens kwijt. Ik wil ook even dit kwijt; als je haat hebt of je vind dit boek niet goed, gelieve deze haat niet te uiten maar...