07/01/2017
09:36
Status: ^_^Hey hey!
Ik wil jullie graag ontzettend bedanken voor het lezen van mijn boek. Vooral de mensen die elk hoofdstuk lezen en reageren. Ook de mensen die me een berichtje sturen na een hoofdstuk als ik het moeilijk heb. Gewoon al mijn lezers. Bedankt.
Vergeet wel niet dat dit boek/verhaal subjectief is. Ik vertel enkel mijn kant van het verhaal.
Mama zegt altijd dat er 3 kanten zijn aan een verhaal.
Wat jij zegt.
Wat de ander zegt.
En de waarheid.Dit wou ik jullie ook even meegeven.
Mensen zeggen vaak dat wat ik meegemaakt heb vele erger is dan wat zij meemaken/ meemaakten.
Ik ga even heel algemeen zeggen: iedereen is anders.
Iedereen heeft een ander verhaal, een ander verleden.
Soms denk je wel eens dat iemand overdrijft. Want hoe erg kan dat nu zijn? Jij hebt ergere dingen meegemaakt en kent ook mensen die hetzelfde meegemaakt hebben maar er "sterker" mee omgingen.
Iedereen denkt dat wel eens, maar eigenlijk is dat verkeerd.
Deze persoon heeft andere dingen meegemaakt als jij. Misschien zelfs erger. Het kan zijn dat hij daarom ergens niet tegen kan.
Elke persoon heeft zijn eigen sterktes en zwaktes.
De persoon die zoveel aandacht vraagt heeft misschien meer te verbergen dan je denkt ..
Even een voorbeeldje.
---------------------------------------------
Bart werd toen hij 5 was aangevallen door een hond. Sindsdien is hij bang van elke hond die hij tegenkomt en loopt hij er met een boog omheen.
Zijn vrienden zien dat en beginnen te lachen. Bange Bram. Hij is bang van een chihuahua! Zo'n klein ding, hoe kan je daar nu bang van zijn?
---------------------------------------------
Ik weet niet of dat iets duidelijk heeft gemaakt ...
Ik denk dat iedereen wel eens dacht van zij is zoveel sterker/zwakker dan mij. Geloof me, zelfs ik heb dat al eens gedacht, vooral dat sterker dan.
Weet je, iedereen heeft een ander karakter, persoonlijkheid, uiterlijk, verleden,... Dat maakt ons tot wie we zijn. Dat maakt ons verschillend. De ene is goed in sport, de ander in studeren.
Het ene meisje doet aan voetbal, het andere meisje gaat liever shoppen..
De ene jongen schrijft liedjes en gedichten, de ander gamed liever.
Iedereen is verschillend maar toch ook niet.
We zijn allemaal mensen met dromen, angsten, ...
Zijn er eigenlijk wel negatieve eigenschappen aan mensen?
Heeft elke negatieve eigenschap geen positieve kant?
Verlegen/stil. -> Bescheiden.
Ik wil jullie vragen om 1 negatieve eigenschap en 3 positieve eigenschappen in dit hoofdstuk te zetten.
Bij de negatieve eigenschap moet de volgende persoon schrijven hoe je dit ook positief kan bekijken. We helpen elkaar, dus als je het niet weet kan iemand anders helpen.
Weet je meerdere positieve woorden? Schrijf ze er bij! Dat is ook leuk voor die persoon.
De eerste moet natuurlijk ook een negatieve eigenschap positief maken.
Onzeker.
Veel succes!
Hebben jullie eigenlijk al eens nagedacht hoe goed je sterrenbeeld bij je past? Die van mij is kreeft.
Een kreeft heeft een pantser om zich te beschermen, maar vanbinnen is hij zacht.
Zo ben ik ook. Alleen is mijn pantser mijn masker.
Wat is jullie sterrenbeeld? Waarom past dat bij jou? Waarom niet?
Ik heb het boek Thorned Beauty gelezen en dit zijn tekstjes die erin voorkwamen.
Ik weet dat niet iedereen dat boek gaat lezen maar de schrijfster heeft zo'n mooie boodschap.
Wat is schoonheid denken jullie?
Wat is de boodschap die de schrijfster wilt meegeven denk je?
Liefs!
love_and_hapines
lovehapines332@gmail.comXx
JE LEEST
Diary (Dutch)
Kurgu OlmayanDit is mijn verhaal. Als in echt MIJN verhaal. Niets is verzonnen. Waarom ik dit schrijf? Ik wil mijn gedachtes en gevoelens kwijt. Ik wil ook even dit kwijt; als je haat hebt of je vind dit boek niet goed, gelieve deze haat niet te uiten maar...