27/02/2017
22:42uStatus: OMG DIT IS ZO LANG GELEDEN HET SPIJT ME!!!
Hey hey
Hoi hoiAllereerst: het spijt me dat ik al zo lang niets meer heb geschreven. Ik leef nog wel dus geen zorgen ;)
Wow het is echt veel te lang geleden.
Vandaag ben ik naar VAGGA geweest. Tijdens het gesprek met mijn psycholoog of psychiater of therapeut (geen idee welke van de 3 het is, ik heb alles al gehad) heb ik echt geprobeerd om zo veel mogelijk te vertellen over vroeger.
Toen vertelde zij hoe ze het zag, de reden waarom ik soms zo denk of anders reageer.
Elke keer als ik een vriendin maak wordt deze wel weer weggehaald. Door een verhuizing, doordat ik gepest werd,....
Daarom dat ik nu ook heel veel bang heb om mensen te vertrouwen en vrienden te maken.
Ook is alles nogal vaag in mijn leven. Niets is echt duidelijk. Soms heb ik het gevoel dat mijn vrienden dubbele signalen geven en dan heb ik zo iets van ja maar wat is het nu?
Het is nu moeilijk om alles uit te leggen omdat ik een enorme warboel heb in mijn hoofd.
Voor de mensen die er interesse in hebben; met die jongen van internet die me vaak heeft gekwetst is het niets geworden. Ik had echt genoeg van alles en heb hem daarom op alle Social media die ik heb geblokkeerd.
Zelfs op Wattpad, maar ik vraag me dan wel af of hij mijn verhaal nog kan lezen...
School is druk. Nu ja, school niet echt maar mijn gedachten vliegen door elkaar en daarom is het moeilijker om me te concentreren. Misschien merk je al dat dit hoofdstuk van het ene naar het andere gaat en terug.
Nogmaals sorry.
Ik heb jullie best verwaarloosd...
Er zijn verschillende dingen die ik nog graag kwijt wil maar ik kan het niet. Mensen uit mijn omgeving kunnen dat lezen en sommige mogen dat dus niet weten dus jha....
Ik heb wel heel veel steun van jullie gekregen. Al jullie berichtjes van hey hoe gaat het met je... Het liet me zien dat jullie om me geven en wel met me bezig zijn.
Bedankt daarvoor.Ik reageer minder snel omdat ik geen meldingen krijg als iemand iets stuurt dus sorry als ik wat later antwoord. Ik zit ook niet meer zo vaak op Wattpad.
Het is vakantie nu (of toch voor mij/in België, geen idee hoe dat bij jullie zit) en ik kan hier best gewend aan raken...
Ik vroeg me iets af...
Van welke landen zijn jullie allemaal?
Afkomst?
Waar jullie nu wonen?
Hoeveel talen kennen jullie?
Welke?
Schrijf eens iets in die taal en zet de vertaling erbij :)Ik ben benieuwd!!
Weet je, als ik mijn gedachten wat heb geordend zal ik vaker schrijven :)
Stuur me iets als je nood hebt aan een gesprek. We zijn er voor elkaar.
#JeBentNietAlleenLiefs!
love_and_hapines
lovehapines332@gmail.com❤❤❤❤❤
PS: plaats ideeën waarover ik moet schrijven. Dat kan vanalles zijn. (Reactie op iets, tips over...,....)
JE LEEST
Diary (Dutch)
Non-FictionDit is mijn verhaal. Als in echt MIJN verhaal. Niets is verzonnen. Waarom ik dit schrijf? Ik wil mijn gedachtes en gevoelens kwijt. Ik wil ook even dit kwijt; als je haat hebt of je vind dit boek niet goed, gelieve deze haat niet te uiten maar...