17/12/2016
15:54u
Status: gekwetst, gebroken, boos, in pijn,. ...Hey...
Ik weet dat ik nu voor mijn examen van Nederlands zou moeten leren...
Het spijt me dat ik zolang niet geschreven heb, maar er is een verrader onder ons. Ik weet niet wie, maar ik hoop dat hij/zij zich snel bekend maakt.
Hoe ik dit weet? Mijn ouders zeiden een paar dagen geleden dat ik moest stoppen met mijn boek op Wattpad aangezien er dingen in stonden waar ik later spijt van zou krijgen als mijn baas/werkgever het zou lezen.
Een paar feiten:
Ze weten niets van dit boek. Het enige boek waar ze van afwisten was When angels can fly, dat ik onlangs verwijderd heb. Zij weten hier niets van... En aangezien het over engelen ging zou er niets schadelijk voor mij in kunnen staan...De enigste manier dat ze hierover weten is dat iemand het verteld heeft. En aangezien ik het niet was...
Ze zeiden dat ik mijn boek moest verwijderen of er mee moest stoppen...
Ik kan het niet meer.
Ik moet dingen kwijt, en aangezien de persoon aan wie ik dit deed me kwetste heb ik enkel jullie nog... En mijn vrienden maar ze begrijpen me minder... Sommigen van jullie hebben hetzelfde meegemaakt of erger en jullie steunen me enorm...
Dus jullie weten die jongen van internet waar ik verliefd op was en mijn vrienden zeiden dat het wederzijds was?
Gisteren zei hij dat zijn vrienden hem wouden koppelen met iemand... Ik zei dat hij voor dat meisje moest gaan omdat hij dan gelukkig zou worden maar ik hoopte eigenlijk dat hij ging zeggen dat hij dat meisje niet wou maar mij...
Nu weet ik dat je door hoop enkel teleurgesteld wordt...Ik zal zeggen hoe alles bij mij binnenkwam nadien:
Ik ben tweede keuze.
Hij wilt een relatie met dat meisje maar wilt me "niet kwetsen"
Weet je hoe ik me nu voel? Als zijn speeltje dat hij kan weggooien wanneer hij wilt maar als een verloren puppy altijd terugkeerd.
Ik weet dat dit alles niet echt een goede uitleg is, maar dan zou ik screenshots van het gesprek moeten sturen zodat jullie het begrijpen, en dat is privacy schending...
Ik weet niet meer wat ik moet voelen, denken, doen,...
Hij deed ook niet echt moeite om me terug te winnen...Ik had een lief lang berichtje naar hem gestuurd voor dit gedoe begon. Over dat ik van hem hield en dat ik moe was maar zou proberen op te blijven tot hij terug was van iets van KLJ, gewoon zodat ik nog even kon sturen.
Toen hij om 1 u terug was was zijn antwoord; Ga maar slapen...
Ik bedoel... Wat??
Ik denk dat het pijn doet omdat ik echt enorm veel om hem Geef/gaf... Hij heeft me nu 2 keer gekwetst... Maar toch...
Ik wil jullie zo graag alles vertellen...
Maar mijn ouders moeten het niet weten aangezien er toch nooit iets gaat gebeuren in de liefde bij mij, en er is een verrader dus Jhaaa.....Ik denk niet dat ik nog een jonge ga geloven als hij zegt dat hij "van me houdt" ...
Misschien hebben mijn pesters van vroeger dan toch gelijk...
Misschien blijf ik idd later alleen met 69 katten...
Ik geloof dat alles gebeurd met een rede maar nu denk ik vooral dat het lot me wilt vertellen dat ik niemand verdien... Dat ik alleen blijf... Dat niemand me wilt....
Ik ben een idioot..
Als ik hem niet in mijn leven had gelaten was ik nu niet gekwetst...Ik ben boos, maar vooral op mezelf... Ik had het moeten zien aankomen... Wie vind Mij nu leuk?
Ik denk dat ik jongens maar op geef... ik wordt toch enkel gekwetst ..
Liefs
love_and_hapines
lovehapines332@gmail.com
JE LEEST
Diary (Dutch)
SaggisticaDit is mijn verhaal. Als in echt MIJN verhaal. Niets is verzonnen. Waarom ik dit schrijf? Ik wil mijn gedachtes en gevoelens kwijt. Ik wil ook even dit kwijt; als je haat hebt of je vind dit boek niet goed, gelieve deze haat niet te uiten maar...