OMG

94 18 12
                                    

29-09-2016
23:00u
Status; Nieuwsgierig, blij en enthousiast

Hi everyone!

Hoe gaat het met jullie?

Met mij? Cava, beetje ziek maar komt goed...

Dus...

Die jongen waar ik het over had... alles gaat goed tussen ons en misschien dat we wel eens gaan afspreken😄😄

Wat ook leuk/stressvol is... hij heeft Wattpad aangemaakt... en is begonnen met mijn boek te lezen.... 

Jaah... zoals ik al is had gezegd... ga ik niets verwijderen...  Dus hij zal alles kunnen zien ... ook van die 'ruzie'...

Ben beetje nieuwsgierig hoe hij gaat reageren...

O god... 😂😂

Okey....
Mijn lieve vriendin is ook een dagboek begonnen... ElineBoost
Kijken jullie even op haar profiel?

Ach ja, ik had moeten weten dat mensen die ik ken en waar ik over schrijf dit boek zouden lezen...

Er is wel een... pluspunt aant het hele verhaal..

Het is pas als iemand bijna uit je leven is, of je hard heeft gekwetst, dat je weet hoeveel die persoon eigenlijk voor je betekent...

En hij? Hij betekent heel veel voor me...
Ik heb maar weinig mensen (gehad) waar ik echt mezelf bij kon zijn en die ik vertrouwde... Mensen die me steunden, me goed lieten voelen,...

Als je bij deze groep mensen hoort, heb je geluk... Want er zijn maar weinig mensen die zoveel voor me betekenen...

Waarschijnlijk hebben we wel allemaal zo iemand... Iemand waar we ons goed bij voelen, waar we bij kunnen huilen, lachen...  .
Waar we onszelf bij kunnen zijn....

Laat die mensen niet gaan! Je doet er niet alleen jezelf pijn mee, maar ook de ander...

Wijze raad van tante Kaat 😉

Ik heb het nu wel over internetvrienden enzo, maar jullie moeten nu ook weer niet gaan denken dat ik met iedereen chat en iedereen als vriend heb...

Eerst en vooral, nee... eigenlijk was die jongen een uitzondering...

Ten tweede heb ik ook voorzichtig gedaan, en heb ik ook niet onmiddellijk foto's liggen sturen enzo...

Nu sturen we af en toe wel is een foto, maar ik chat al een jaar met hem... dus niet van dag 1 of maand 1 of..

Je moet steeds voorzichtig zijn met internet...
Deze jongen was misschien dan wel te vertrouwen, dat wil niet zeggen dat iedereen dat is! Houd altijd in je achterhoofd dat iedereen 50 verschillende account kan aanmaken!

Wees voorzichtig...
Ook als je denkt, ik chat al een jaar nu wil ik wel eens afspreken, zorg dat
1) iemand weet waar je naartoe gaat.
2) je iemand van je vrienden meeneemt
3) je op een openbare plaats afspreekt
4) je niet meegaat naar zijn huis vanaf dag 1(!)
5) je een fijne dag hebt, maar blijf voorzichtig doen!

Vergeet ook niet dat elke foto dat je stuurt naar iemand, de ontvanger kan hem doorsturen of gewoon op een website plaatsen... dus geen naaktfoto of andere populaire dingen...

Sorry, ik voelde me een beetje verplicht om toch wat tips mee te geven ;)

~ You only Have to say 'Hello' to make me smile ~

Je weet het, stuur als er iets is ❤

Liefs
love_and_hapines
lovehapines332@gmail.com
💟❤❣💟❤❣💟❤❣

Diary (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu