Voor jullie en een beetje voor mezelf ❤

82 14 23
                                    

13/11/2016
13:09
Status: leeg
Wifi: uit (jullie krijgen dit dus later te zien ...)

Hey allemaal!

Ik moet iets bekennen... Vandaag heb ik eerst iedereen die ik volgde ontvolgd, om daarna enkel de mensen die mij volgen terug te volgen. Dus als je een melding kreeg van :love_and_hapines is begonnen met je te volgen, hoef je me niet te bedanken want het zou net omgekeerd moeten zijn.

Het is niet dat ik het niet waardeer, meer dat ik me schaam dat jullie me bedanken voor iets dat niet hoeft...

Nu ja, ik hoop dat dat een beetje op iets trok en dat het begrijpbaar was...

Omdat ik geen reacties kreeg op het vorige hoofdstuk (op het covergedeelte) en ik wel zo iets heb dat ik mijn ander boek op Wattpad wil zetten binnenkort, heb ik iets anders bedacht.
Ik zet een cijfer bij elke cover en jullie reageren op de cijfers. De twee winnaars die overblijven zet ik nog eens in een hoofdstuk zodat jullie weer eerlijk kunnen stemmen. Ik zou wel willen vragen om, als je de covers gemaakt hebt, niet te reageren op de stemmen. Je kan dit bijvoorbeeld in een berichtje doen, maar anders wordt het onduidelijk voor me hoeveel stemmen een cover precies heeft...
Dus dat is wat de covers betreft.

Ik heb veel reacties gekregen van mensen. Mensen die het ook moeilijk hebben, mensen die me willen helpen, mensen die zich schuldig voelen omdat ze er een tijdje niet voor me konden zijn voor welke reden dan ook. Aan al deze mensen wil ik zeggen :" Bedankt" Misschien zeg ik het niet vaak, maar ik waardeer echt al jullie stemmen en reacties op mijn boek. Het helpt me enorm.
Aan de mensen die zich schuldig voelen wil ik zeggen: "Doe het niet" Je hoeft je nergens schuldig om te voelen. Jij hebt je eigen leven en problemen en ik ben al blij dat je zo nu en dan eens reageert of stemt.

Toen ik dit boek begon, dacht ik dat ik maar 1 of 2 lezers zou hebben, en dat er misschien nu en dan eens gestemd zou worden. Ik was er zeker van dat ik misschien niet eens aan 10 volgers zou komen.
Het was ook niet mijn doel om dat allemaal te bereiken. Ik wou vooral alles van me afschrijven. Dat ik reacties krijg vind ik gewoon super.

Vroeger had ik een dagboek. Je weet wel, een boekje waar je zelf moet schrijven hoe je je voelt en wat er gebeurd is. Ik hield het altijd maar 2 dagen vol, en dan gaf ik het op en liet ik mijn dagboek in mijn schuif liggen.

Dankzij dit boek ben ik door blijven gaan met schrijven. Misschien omdat, als ik iets schrijf, er altijd reacties komen. Ik kan alles anoniem aan jullie kwijt, en dat vindt ik echt top.

Jullie zijn fantastische lezers en ik vind het super dat ik een groot deel van mijn leven met jullie kan delen.
Ik ben enorm blij dat ik nog geen enkele haatreactie heb gekregen, al kan dat nog altijd gebeuren natuurlijk.

Weet dat, ookal heb ik een slechte dag, je altijd naar me kan sturen. Je weet mijn mail adres en je kan me ook bereiken op Wattpad. Het beste is dan wel om me een privé bericht te sturen omdat ik , om de een of andere reden, niet altijd een melding krijg als iemand reageert op mijn verhaal.

Mijn e-mail adres kan je meestal vinden onderaan een hoofdstuk, maar je kan ook altijd kijken op mijn profiel. In mijn bibliografie heb ik mijn Mail adres ook geplaatst.

Als ik niet meteen antwoord wil ik me daar nu al voor verontschuldigen. Ik heb veel schoolwerk, en soms heb ik gewoon geen internet.
Weet dat ik altijd zo snel mogelijk reageer.

Ook bij mail is dit het geval. Hier moet ik ook bij vermelden dat ik niet elke dag mijn mailbox controleer. Het beste effect heb je dus met een bericht op Wattpad.
Wat je natuurlijk ook kan doen is me een mailtje sturen met je verhaal in, en later een berichtje op Wattpad waarin je vriendelijk zegt dat je een mailtje hebt gestuurd en of ik dat zou willen lezen.

Diary (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu