08-10-2016
13:13
Status: verward, gekwetst, moeilijk uit te leggen
Hey iedereen
Eerst en vooral: bedankt voor de reacties op mijn vorige hoofdstuk.
Ik weet nog niet 100% zeker of ik iedereen die een rol wou dat ook ga geven, aangezien ik anders nooit iedereen tevreden kan houden.Wat ik wel kan doen is van iedereen een paar eigenschappen nemen en dat versmelten in 1 persoon. Zo houdt ik iedereen tevreden, maar hoef ik geen 15 personages in mijn boek te schrijven...
Ik hoop dat jullie dat begrijpen en dat ik jullie niet teleurstel...
Nu we toch over mijn boek bezig zijn: ik heb nog steeds geen idee wat een goede titel is. Ik wil iets dat mensen nieuwsgierig maakt en aanspreekt. Ik wil iets speciaals...
Mensen hebben al 2 titels gegeven, waar ik al blij mee ben, maar ik heb nog steeds niet echt het gevoel van: 'JA! Dàt is het!' Dit zijn de tot nu toe bedachte titels:
* Liefs, D.S.
* Mijn blog
Natuurlijk weten jullie nog niet over wat het gaat...
1 probleem... Ik ben er ook niet 100% zeker van... Geef nu geen ideeën ... dit wil ik zelf bedenken... Ik wil schrijven over mijn verleden maar dan fictief en een beetje overdrijven en erger maken... Ik wil het wel een goed of een open einde geven, wees gerust.
Gekweld
Is dat geen goede titel? Net bedacht... Ik wil wel eerst kijken wat jullie ervan vinden, en of het origineel is. (misschien is er al een boek met deze naam op wattpad of in real life)
Geef jullie mening....
En covers: ik heb er ook een nodig, maar ik heb nog geen titel... De cover moet wel mysterieus zijn of half in kleur, half donker...of iemand met een masker... Want dit is hoe mijn leven is.... Elke dag een masker opzetten en zeggen tegen iedereen dat het goed gaat...
Ik heb net gekeken en Gekweld is geen boek op Wattpad, maar wel in het echt...
Mag je dezelfde titel gebruiken als schrijver? Ik denk het niet...
Chuck Palahniuk dat is de schrijver van Gekweld
Als jullie mijn status hebben gelezen weten jullie dat ik me slecht voel. En met slecht bedoel ik niet super slecht maar wel slecht.
Papa keek de hele tijd super kwaad naar me. Ik weet niet wat ik fout heb gedaan... Ik wil het weten, hoe kan ik er anders iets aan doen?
Hij werd bijna kwaad toen hij zag dat ik tip-ex op het boodschappenlijstje had geschreven... Vraag me niet waarom...
Voor mij is het belangrijk om te weten wat mensen over me denken. Ik wil dat mensen positief over me denken, en zeker mijn familie , ouders, en vrienden.
Mijn nichtjes zijn geweldig, ze steunen me zonder dat ze het beseffen. Ze zijn er voor me. Ze helpen me. Ze beschermen me. Ik hou van ze.
JE LEEST
Diary (Dutch)
No FicciónDit is mijn verhaal. Als in echt MIJN verhaal. Niets is verzonnen. Waarom ik dit schrijf? Ik wil mijn gedachtes en gevoelens kwijt. Ik wil ook even dit kwijt; als je haat hebt of je vind dit boek niet goed, gelieve deze haat niet te uiten maar...