Hey!
Ik heb besloten dat een Q&A echt leuk lijkt, maar dat het enkel doorgaat als ik 20 goede, originele vragen heb van verschillende lezers!
Ook denk ik dat het wel goed is als ik mijn verhalen online zet, en dat jullie dan kunnen beslissen aan welke ik verder moet werken. Dan heb ik wel covers nodig!
Ergens ben ik nog wel van plan om de verschillende verhalen te combineren. Ik heb al een soort van verhaallijn, maar de details moet ik nog vinden, het moet uitgeschreven worden en ik heb een plottwist nodig... Misschien kunnen jullie mij daar tijdens de verhalen mee helpen?
De covers moeten duidelijk en mooi zijn. Het lettertype moet ook duidelijk zijn zodat iedereen met 1 blik meteen weet wat de titel is. Mijn auteursnaam moet er natuurlijk ook duidelijk opstaan, maar het mag de aandacht niet wegnemen van de titel. Alles moet duidelijk leesbaar zijn, ook de kleur moet dus goed zijn. De titel wil ik liefst in het Nederlands... Verder heb ik niet echt eisen. Jullie mogen kiezen welke afbeelding, lettertype,....
Ik heb wel al een titel voor 1 verhaal: Sterren in de duisternis
Als je na het lezen van de inhoud denkt een betere titel te hebben, gebruik deze dan zeker!Dit is wel het verhaal waar ik onlangs ben aan begonnen en ik heb nog maar 1 hoofdstuk (of minder).
Het gaat over een meisje in een weeshuis dat verliefd wordt op een jongen die ook wees is. Ze zijn beiden gelukkig tot hij wordt geadopteerd. In het begin sturen ze nog brieven maar na een tijd worden haar brieven niet meer beantwoord. Het meisje doet zich daarna stoerder voor dan ze is om de pijn te verbergen. Als ze 20 is en de jongen 21 komen ze elkaar weer tegen. Maar loopt alles wel zoals ze hadden gehoopt?
Mijn tweede verhaal gaat over een meisje dat een engel blijkt te zijn.
Mijn derde verhaal gaat over een meisje dat een blog begint en vaak zwart denkt. Mijn plan was om haar gedurende het volledige verhaal zo te veranderen dat ze op het einde grijs ziet, met een beetje wit.
Ik hoop dat dit een beetje helpt met het maken van covers en titels en ideeën? Als je enkel een titel weet, zet deze dan in de reacties zodat de mensen die een cover willen maken wat inspiratie hebben :)
De covers die ik niet gebruik zal ik waarschijnlijk bij elk hoofdstuk als banner gebruiken. Het gaat dus niet verloren!
Ik hoop dat ik veel vragen, covers en titels krijg! Je mag er meerdere maken!Ik zal wel een vervaldatum moeten zetten, omdat ik anders weinig covers krijg. Wat denken jullie van.... 31/01? Te vroeg? Te laat?
Ik wil het vroeger maken omdat ik bijna niet kan wachten op jullie ideeën, maar ik weet dat jullie ook tijd nodig hebben...
Alvast bedankt!
love_and_hapines
lovehapines332@gmail.com
JE LEEST
Diary (Dutch)
Non-FictionDit is mijn verhaal. Als in echt MIJN verhaal. Niets is verzonnen. Waarom ik dit schrijf? Ik wil mijn gedachtes en gevoelens kwijt. Ik wil ook even dit kwijt; als je haat hebt of je vind dit boek niet goed, gelieve deze haat niet te uiten maar...