Problemen

56 12 5
                                    

26-11-2016

Waarom wilt de tekst die ik schreef bij het vorige hoofdstuk er niet opkomen??






26-11-2016
23:23u
Status: 😶

Hey!

Voor de mensen die zich afvragen of het goed met me gaat: Nee. Het tegenovergestelde eigenlijk...

Ik heb op school liggen wenen, wat ik nooit doe maar kom... Ik kon het niet meer aan.

Ik voel me slecht.
Ik huil.
Ik breek.
Ik voel me slechter.
...

En alles opnieuw..

Er is een jongen op het nieuws (België)  geweest deze week. Een jongen van scouts. 16 jaar. Kwam door de storm onder een boom terecht. Ziekenhuis. Het gaat beter met hem, maar sindsdien ben ik bezorgd om het minste.

Waarom?

Die jongen was mijn ex.

Daarom.

Mensen vinden het erg voor hem dat hij in het ziekenhuis ligt, zijn vriendin van nu heeft liggen huilen... Ik? Ik weet niet hoe ik me hierbij moet voelen... Het is mijn ex voor een reden, maar zoiets verdiend niemand... Het is gewoon raar...

De eerste keer dat ik het hoorde dacht ik dat het mijn schuld was. Je weet wel: omdat ik ongeluk geef enzo... Nu weet ik dat dat echt dom was om dat te denken, omdat ik er niet eens bij was, en het is niet zo dat ik speciale gavens heb  dat als ik me slecht voel, er bomen omvallen... Toch?

Ik denk steeds als mensen niet sturen maar wel online zijn en niet antwoorden op mijn bericht, dat er iets is gebeurd. Vooral als ze beloven om iets te sturen maar uiteindelijk niets van zich laten horen wordt ik al helemaal bezorgd. Een ongeluk is snel gebeurd... Hoe groot is de kans dat er een boom omvalt net als je voorbijloopt?

Ik heb bijna iets gedaan waar ik later spijt van zou gekregen hebben. Bijna. Ik heb mezelf net op tijd kunnen tegenhouden. Nee, het was geen zm... Ik ga ook niet zeggen wat het wel is. Weet gewoon dat ik het niet meer van plan ben, en ik er spijt van heb. Enkel 1 vriendin weet het, en dat is al te veel eigenlijk... Maar ik moest het aan iemand kwijt...

Kunnen jullie me vangen? Ik val namelijk in een zwarte put.
Ik heb geen houvast meer.
Ik ben moe. Ik slaap niet snachts, eet weinig, mijn onzekerheid is toegenomen,...

Ik ben al heel lang niet meer op Wattpad geweest, en dat gaat er ook niet meer veel van komen de volgende weken.

We hebben veel te doen voor school, en hebben vanaf 6/12 examens... Kon de Sint niet iets leukers geven als cadeau?

Ik weet niet of ik met dit weekend toe kom voor school... Ik heb maar 1 volledige dag voor alles te doen...
Vandaag had ik in de voormiddag Tejo ..
Morgen in de namiddag een groepswerk...

Ik ben kapot. Niet enkel van lichaam en geest, maar vooral in de zin van moe. Mijn humeur is echt geweldig deze week (hoor het sarcasme)
Daar kunnen mijn vriendinnen van meespreken...

Mensen zeggen dat het beter wordt. Mijn vriendinnen begrijpen niet waarom ik sommige dingen gedaan heb.
Ze zeggen:" Het wordt beter, hou nog even vol. Doe het voor mij"
Ik weet wel beter... Ik hou al langer dan 6 jaar vol...

En hoe moeten jullie het begrijpen als ik het zelf niet begrijp??

Sorry dat het zo kort is...

Liefs
love_and_hapines
lovehapines332@gmail.com

💋💜💋💜💋💜💋💜💋💜💋💜💋💜💋💜💋💜💋💜💋

Ps: dit deel wou eerst niet gepubliceerd worden... Nu ja, je zag de titel, maar de tekst was weg... Weet iemand hoe dat komt?

Diary (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu