When it comes to love...

75 12 17
                                    

01-12-2016
00:10u
Status: (misschien) een heel klein beetje verliefd?

Hey hey!

Ik heb al een paar vraagjes gehad over mijn liefdesleven, en ook heb ik al iemand gehad die er een probleem rond had, dus ik dacht: Laten we er een hoofdstuk van maken! :)

Ik hoop dat mijn tips een beetje hebben geholpen trouwens :)

Oké, en nu dus de echte rede... Het was een subtiele (kuch) hint van iemand dat ik hier een hoofdstuk over moest schrijven ...

Dus jha... Hier ben ik dan.

Ik heb al veel te lang niet meer geschreven (Sorry daarvoor) maar school vond het leuk om ons te irriteren en ons huiswerk te geven, terwijl de Sint dacht: "Laten we er ook nog examens bij doen"

Mijn examens beginnen op 06/12 en ik ben een beetje aan het stressen.

Oké dat is dus NIET het onderwerp waarover ik het wou hebben...

Laten we beginnen!
Wacht... Hoe begin je aan zoiets?

Gewoon doen zeker?

Dus ik vind een jongen leuk... En iedereen met een beetje hersenen in zijn hoofd kan misschien al een idee hebben welke jongen. Zo niet: Sorry dat ik net zei dat je geen hersenen hebt... Misschien dat als je de aliens het lief vraagt, ze je hersenen teruggeven!

Waar was ik?
Oh jhaa...

Dus ik vind een jongen heel erg leuk, maar ik weet niet of het wederzijds is... Nu ik er zo over nadenk ging 1 van mijn lezers haar vraag hier ook over... Slim, ik heb advies gegeven terwijl ik het zelf nodig heb en geen idee heb of het klopt... Oeps?

Hé meid, als het hielp, geef je me even een seintje? :)
Zo niet: het spijt me :(

Hoe weet je eigenlijk of een jongen je leuk vindt?

Hmm... Goede vraag...

Is het jullie ook opgevallen dat als je verliefd bent op iemand en je stuurt x-jes naar elkaar dat je die dan vaak telt of ongeveer om evenveel of net iets meer x-jes terug te sturen?

Nee?

Oké dan ben ik de enigste 😅

Nu ik er zo over nadenk is dat best dom... Als die jongen / dat meisje dan minder x-jes stuurt dan vraag je je af of er iets is en of hij/zij er een reden voor heeft..
Of als die persoon plots van x-jes naar niets gaat... Of van enkel hartjes naar bijna enkel smileys...
Urgh...

Weet je wat handig zou zijn?

Een gedachtelezer!

Dat je zo kunt weten wat er door iemand anders zijn hoofd gaat...

Als je dan verliefd bent op iemand weet je direct of hij/zij ook op jou is.

Bij een test is dat ook best handig...

Er moet natuurlijk ook wel iets zijn dat, als je echt niet wilt dat anderen dat weten, je het kan afschermen. Bij een verrassing bijvoorbeeld...

Diary (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu