School VI

34 3 0
                                    

*****Perspektywa Mii*****
Moja paczka wreszcie zdrowa. Cały tydzień siedzieliśmy, gadalismy, chodziliśmy gdzieś po szkole. Czułam się dobrze. W piątek robimy nockę u Ronnie. Nie mogę się doczekać. Jason i David coraz bardziej się do siebie kleją. To przesłodkie. W szkole nie jestem już taka niewinna i cichutka. Lepiej ze mną nie zadzierać. Dalej świetnie się uczę, do nauczycieli stosunek mam ten sam, do paczki też, ale np. do Sary nie. Teraz to ona będzie się czuła gorsza. Dzisiaj ja prowadzę. Czekam przed szkoła na moich przyjaciół. Patrzę jak wychodzą cali uśmiechnięci. Zajeżdżam pod dom Davida, Jasona i swój po rzeczy. Potem jedziemy do Ronnie. Czas na nockę!!! Mamy masę jedzenia, picia, bawimy się, wygłupiamy. Wzięłam ze soba mojego psa Sharky'iego. Ostatnio nie mam dla niego prawie czasu. Większośc czasu albo jest z moją mamą albo u mojej babci, bo mama nie chce żeby zostawał sam. Mój kochany psiak kocha całą moją paczkę. Jest najcudowniejszym psem świata. Wszyscy mamy dzisiaj świetny humor. Zauważyłam że chłopcy co chwila patrzą się na siebie a w ich oczach błyszczą iskierki. Kiedy oni w końcu będą razem??! Kiedy zrobiło się późno Ronnie powiedziała że idzie spać. Chwile potem chłopcy. Ja poszłam się umyć. W piżamie wyszłam na taras. Piłam zrobioną chwilę wcześniej herbatę i oglądałam gwiazdy z moim psiakiem. On też to uwielbia. Zaczęłam śpiewać. Była to piosenka "Broken Record" Katy B. Lubię ją śpiewać. Na dworze było cicho. Jakiś czas potem Sharky poszedł spać do domu. Spał u Ronnie w łóżku. Ja chwilkę posiedziałam i również się położyłam. Niestety nie spałam dobrze. W nocy obudziłam się w krzykiem. Śnił mi się Cris. Nikogo nie obudziłam bo poszłam spac na kanapie w salonie. Jest najwygodniejsza w domu. Wybieglam na taras i zaczęłam łapczywie łapać powietrze. Po chwili się uspokoiłam. Wrócilam do pokoju. Próbowałam zasnąć. Tym razem przyśniło mi siże stoję pod jakimś drzewem trzymając za rękę chłopaka o ciemnych włosach, jego twarz była niewyraźna, ale wiem że znam ta twarz. Ten chłopak mnie pocałował i przyciągnął do siebie. Rano byłam bardzo zdezorientowana. Kim był ten chłopak? Co miał znaczyć ten sen?

Mia Rain- Czas powiedzieć to na głos.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz