14. Στις φλόγες του πάθους και του πάγου!

2.1K 149 4
                                    

Μελίνα!

Τα λόγια μου ήχησαν σε ολόκληρο το δωμάτιο. Τα δάκρυά μου προσγειώθηκαν στον λαιμό και το πουκάμισό του απότομα και βιαστικά. Η ανάσα μου τα ακολούθησε αργά, χωρίς να ξεχνάει τα βήματα ή την διαδρομή. Δεν μπορούσα να απομακρυνθώ από το σώμα και την αγκαλιά του. Να αρνηθώ το άρωμά του. Όχι πια...

Ο Πέτρος ήταν καλά. Ο Αλεξάντερ είχε κρατήσει την συμφωνία μας και δεν τον πλήγωσε. Τον άφησε επειδή πλέον είχε εμένα. Και ήξερε πως δεν μπορούσε να με χάσει.

Μα ακόμα και αν η καρδιά μου ήταν πληγωμένη από όλο αυτό, ένιωθα ήρεμη και ανακουφισμένη. Τον κοιτούσα στα μάτια και έπαιρνα αυτό που χρειαζόμουν για εκείνη. Για να σταματήσει να αιμορραγεί. Για να βρει το κουράγιο να αντέξει μια αναπνοή.

"Τι εννοείς με αυτό Μελίνα;" με ρώτησε εκείνος στην προσπάθειά του να μάθει τι έχει συμβεί.

"Εγώ είμαι το διαμάντι της νύχτας Πέτρο!" Του απάντησα ξανά, καθώς σκούπιζα τα μάτια μου και διέσχιζα το δωμάτιό του.

Εκείνος έκλεισε την πόρτα για να μην μας ακούσει ή μας ενοχλήσει κανείς. Αμέσως με ακολούθησε και με πλησίασε σε απόσταση αναπνοής. Προσπάθησε να κρατήσει και να αγκαλιάσει τους ώμους μου, όμως δεν το έκανε. Η αντανάκλασή του από το μεγάλο τζάμι, μαρτυρούσε κάθε κίνησή του.

"Δεν ξέρω ούτε το πως ούτε το γιατί. Ούτε τι σημαίνει καν αυτό." Του είπα σκύβοντας το κεφάλι μου και κλείνοντας αργά και πολύ απαλά τα βλέφαρά μου.

"Από την στιγμή που με πλησίασε εκείνη η γυναίκα, οι σκέψεις δεν σταματούν. Δεν μπορώ να ξεχάσω έτσι τόσο απλά τα λόγια της ή το βλέμμα της." Του εξήγησα όσο καλύτερα μπορούσα το χάος που επικρατούσε στην ψυχή μου.

"Ποια είναι αυτή η γυναίκα Μελίνα;" με ρώτησε εκείνος και τότε εγώ σταύρωσα τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου.

Ο τόνος της φωνής του ήταν έντονος και απόλυτος. Ήξερε και εκείνος πολύ καλά πως μόνο εκείνη είχε τις απαντήσεις που γυρεύαμε. Αυτές που θα έδιωχναν το σκοτάδι από τα μάτια μας και θα αποκάλυπταν τον εχθρό μας. Τον λόγο που εγώ άνηκα στην νύχτα και κινδύνευα τόσο ξαφνικά.

"Δεν γνωρίζω Πέτρο! Ούτε ποια είναι, ούτε γιατί ξέρει τόσα πράγματα για εμένα. Το έβαλε στα πόδια αμέσως μόλις είπε το όνομά μου και με αποκάλεσε με αυτόν τον τρόπο." Του έλεγα τρελαμένη από τα μυστικά, τις συμφωνίες και τον φόβο.

Red Velvet!Where stories live. Discover now