Πέτρος!
Άνοιξα τα μάτια μου ξαφνικά, αναπνέοντας δυνατά. Το στέρνο μου ανεβοκατέβαινε βαθιά και απότομα. Νόμιζα πως δεν είχα αναπνοή. Η Μελίνα έλειπε από δίπλα μου. Δεν ήταν μαζί μου.
"Όχι.." ψέλλισα ανήσυχος και τρελαμένος.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι και άρχισα να την αναζητώ. Έφυγα από το δωμάτιο, χωρίς να ξέρω τι να σκεφτώ, που να ψάξω να την βρω. Αν την συνέβαινε κάτι, αν κάποιος την έπαιρνε μέσα από τα χέρια μου, εγώ θα τρελαινόμουν. Δεν θα την είχα προστατέψει και θα έφταιγα μόνο εγώ για αυτό...
"Μελίνα..." έλεγα το όνομά της διαρκώς, καθώς κατέβαινα την σκάλα τρομοκρατημένος.
"Μελίνα!" Είπα έντονα όταν νόμιζα πως δεν ήταν πουθενά και φοβόμουν να κρατήσω σε ένα άδειο σπίτι τα βλέφαρά μου ανοιχτά.
"Πέτρο;" είπε εκείνη έντρομη και θλιμμένη, αμέσως μόλις εμφανίστηκε από την κουζίνα.
Τότε εγώ την αγκάλιασα δυνατά. Έγειρα το πρόσωπό μου στον λαιμό της. Μύρισα το άρωμά της μέσα από τα μαλλιά της. Έσφιξα τα μάτια μου και βρήκα την αναπνοή μου.
"Τι συμβαίνει αγάπη μου;" με ρώτησε εκείνη μπερδεμένη.
Αμέσως εγώ απομακρύνθηκα. Κράτησα και φίλησα τα χέρια της, μόλις τα πήρα από το πρόσωπό μου.
"Δεν σε βρήκα δίπλα μου και ανησύχησα! Νόμιζα ότι σου έκαναν κακό και πως εγώ δεν μπορούσα να σε προφυλάξω από αυτό!" Της είπα και τότε εκείνη με αγκάλιασε ξανά, για να μπορέσω να ηρεμήσω.
"Είμαι εδώ! Εντάξει; Δεν χρειάζεται να ανησυχείς... Κατέβηκα για λίγο νερό μόνο..." μου εξήγησε και μόλις δάγκωσε το χαμόγελό της απαλά, εγώ την φίλησα ελάχιστα.
" Σε θέλω δίπλα μου και είναι ακόμα νωρίς, οπότε..." ψέλλισα και τότε εκείνη χαμογέλασε.
Με οδήγησε στο δωμάτιο, πίσω στο κρεβάτι μας. Με έριξε σε αυτό, με τα χέρια της στο στέρνο μου. Ύστερα στάθηκε μπροστά μου και έβγαλε τα ρούχα της. Πρώτα την ζεστή μάλλινη ζακέτα της και ύστερα το φόρεμά της.
Με ακολούθησε, φέρνοντας το σώμα της κοντά στο δικό μου. Χάιδεψε το πρόσωπό μου τρυφερά και σιωπηλά. Προσπαθούσε να διώξει κάθε φόβο που είχα μέσα μου, κάθε δάκρυ που περίμενε υπομονετικά μέσα στο βλέμμα μου.
Και τότε εγώ την αγκάλιασα. Τύλιξα τα χέρια μου στην μέση της και κράτησα το κορμί της κτητικά. Άρχισα να φιλάω τον λαιμό της και να ανταποκρίνομαι στα χάδια της.
YOU ARE READING
Red Velvet!
RomanceΤο ξενοδοχείο Red Velvet ανοίγει τις πύλες του για μία ιστορία πάθους, έρωτα και εξουσίας. Ανάμεσα στην φλογερή Μελίνα και τον επικίνδυνο Πέτρο. Μία συμφωνία πάθους και κυριαρχίας. Μια απαγορευμένη σουίτα που σε βάζει σε πειρασμό. Σκοτεινά μυστικά π...