22. Ένας έρωτας σε τεντωμένο σχοινί!

1.6K 121 3
                                    

Μελίνα!

Εκείνος απομακρύνθηκε ξαφνικά. Πήρε μακριά το άγγιγμά του και σηκώθηκε. Όμως αμέσως μετά μου έδωσε το χέρι του για να με βοηθήσει να σταθώ στα πόδια μου και να τον ακολουθήσω. Χωρίς να πει ούτε μια λέξη. Κοιτάζοντας τα μάτια μου.

Και εγώ το έκανα φτιάχνοντας πρόχειρα και βιαστικά το φόρεμά μου. Χωρίς να πω λέξη... Κλείνοντας τα βλέφαρά μου. Τον άφηνα να οδηγήσει εμένα και την νύχτα όπου ήθελε.

"Σου χρωστάω μια στιγμή!" Είπε αμέσως μόλις βρεθήκαμε στο μπάνιο της κρεβατοκάμαράς του και κράτησε το πρόσωπό μου.

"Βγάλε τα παπούτσια σου!" Μου ζήτησε μέσα από μια αδύναμη διαταγή.

Και όταν το έκανα, εκείνος όρμησε στα χείλη μου. Με σήκωσε στην αγκαλιά του και με οδήγησε στον ντουζ. Με άφησε στον τοίχο του δυνατά, για να ανοίξει το νερό. Χάιδεψε το κορμί μου, με τις ζεστές και ασταμάτητες σταγόνες εκείνου να μας περικυκλώνουν. Έπεφταν στα σώματά μας, σαν μια ανεξέλεγκτη βροχή. Προσπαθούσαν να χωρέσουν ανάμεσά μας και να μας απομακρύνουν. Όμως αυτό έμοιαζε αδύνατον.

Εκείνος κατέβασε τα χείλη του στον λαιμό μου. Με άφησε να σταθώ στα πόδια μου και να τυλίξω τα χέρια μου στο πίσω μέρος του λαιμού του. Δεν περνούσε ούτε ένα λεπτό μακριά από το κορμί και τα χείλη μου. Το οξυγόνο μας είχε γίνει αυτό το φιλί και αυτή η στιγμή.

Και τότε εγώ άνοιξα το πουκάμισό του μονομιάς. Το αφαίρεσα από το σώμα του με την βοήθειά του. Όσο πιο γρήγορα γινόταν, επειδή το πάθος, μας είχε κατακλύσει και η επιθυμία, μας είχε απαγορεύσει την λογική και την διαφυγή. Ο έρωτας είχε ξυπνήσει και ήταν τόσο δυνατός, όσο και η νύχτα.

Κράτησε το φόρεμά μου από το μικρό άνοιγμα στο στήθος μου και το έσκισε. Έδιωξε τα κομμάτια του από πάνω μου και με ελευθέρωσε. Έλυσε το σουτιέν μου βιαστικά και χαμήλωσε το σώμα του. Τα χείλη του ακολουθούσαν κάθε ρυθμό και κίνησή του. Μια αργή και βασανιστική διαδρομή στον χάρτη του κορμιού μου. Είχαν βρεθεί στην κοιλιά μου χαμηλά και στο λάστιχο του κάτω εσωρούχου μου. Το αφαίρεσαν και το άφησαν να προσγειωθεί στα πόδια μου αργά.

Εκείνος σηκώθηκε και επέστρεψε κοντά μου ξανά. Με ένα απαλό σφουγγάρι και ένα έντονο αφρόλουτρο, άρχιζε να αγγίζει το κορμί μου και να σβήνει την διαδρομή που χάραξαν τα χείλη του. Ήθελε να ξεκινήσει από την αρχή.

Όταν το χέρι του κατέβηκε στην ευαίσθητη περιοχή μου και την χάιδεψε αργά, ανέπνευσα έντονα. Κρατήθηκα από τον ώμο του και έσφιξα τα βλέφαρά μου.

Red Velvet!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz