Gdy weszliśmy do domu Hany to ujrzałam ją nieprzytomną leżącą na kanapie. Camilo opatrzył jej rany ale co z tego skoro może umrzeć przed swoją głupotę?
-Luna serio chcesz to zrobić?-zapytał Rei.
-Przecież jej obiecałam.
-Wiem, ale...
-Właśnie wiem. Obiecałam tacie, że nigdy nie zmienię człowieka w wampira.
-Długo jeszcze będziecie rozmawiać? Tutaj Hana umiera-powiedział Camilo.
-Dobra. Luna bierz się do roboty.
Podeszłam do dziewczyny. Odsłoniłam jej szyję, wystawiłam kły i wbiłam się w jej szyję. Upiłam trochę jej krwi, aby moja tak jakby trucizna weszła w jej obieg krwi. Odsunęłam się od Hany.-Jestem dumny z ciebie-powiedział mi na ucho Rei.-Sama po chwili się odsunęłaś od niej.
Uśmiechnęłam się delikatnie choć był to wymuszony uśmiech.
-Zostawiamy cię z nią. Jak się obudzi to dzwoń. Rei daj mu chociaż butelkę ludzkiej.
Rei podał butelkę krwi chłopakowi dziewczyny a ja wyszłam z domu Hany. Wsiadłam do samochodu Reia a chłopak przyszedł zaraz po mnie. Odpalił samochód i ruszył sprzed domu dziewczyny.
-Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Nie chcę, aby coś stało się Hanie przeze mnie-powiedziałam.
-Luna bądź optymistą. Hana będzie chulać na najbliższej imprezie.
-Teraz masz kolejnego wampira do kolekcji.
-A idź precz.
-Wyganiasz mnie?
-Tak-odwrócił się do mnie z wielkim uśmiechem.
-Okey. Zatrzymaj się ty wredna, mała, cholero.
-Ani mi się śni. Jedziesz ze mną do domu.
-A przed chwilą mnie wyganiałeś.
-Tylko się z tobą droczę.
-Rei bo ja kiedyś tak ci przyfasole, że się, kurwa, nie pozbierasz.
-Nie przeklinaj. I nie uderzysz mnie.
-Będę przeklinać. Pewny jesteś?
-Tak.
-Żebyś się nie zdziwił.
Dojechaliśmy do domu. Wysiadłam z auta i poszłam do swojego pokoju. Rzuciłam się na łóżko i poszłam spać.
Zanim zasnęłam poczułam jak Rei kładzie się obok mnie, kładąc dłoń na moim brzuchu i przeprasza.
👽👽👽
Łapcie drugi rozdział a dniu dzisiejszym. Następny już niedługo.
CZYTASZ
Wampirzyca
FantasyOpowieść o młodej wampirzej dziewczynie, która mieszka tylko z mamą. Ojca nie ma. Dziewczyna lubi to kim jest. Szykuje się zmiana. Pozna chłopaka. Czy się z nim dogada? Pamiętajmy, że potrzebuje krwi do funkcjonowania. Mogą występować wulgaryzmy.