Намирах се в стаята си и се приготвях да ходя до плажа с брат си и приятелите му.
- Скай, побързай..- изкрещя брат ми от долния етаж. - иначе тръгваме без теб!
- Спокойно, Джак! Знам, че чакаш да видиш Скарлет по бански, но потърпи още малко! - изкисках се в отговор.
Пооправих косата си още малко и се втурнах надолу по стълбите.
Тейлър, Камерън, Шон и сестрата на Шон ме чакаха. Бях последната, която се качи в колата на Тейлър. Затворих вратата и той потегли.
- Пуснете радиото. - предложи Кам.
Тейлър го направи и зазвуча позната песен. Сетих се. Side to side на Ariana Grande. Кам започна да пее, както и моят идиот - брат ми. Джак не можа да се справи с високите тонове и провали всичко.
***
Най-после стигнахме до плажа, преди да започнат да пеят отново. Джош се беше облегнал на колата си и чакаше. След като слязохме, прехапах устната си и оправих роклята си, за да не се вижда банският ми. Джош се подсмихна и ни последва.
- Чаках ви 10 минути. - каза Джош, а Джак ме погледна.
- Скайлин се облича вечно...- обясни му, а аз извъртях очите си и постлах кърпата си върху пясъка.
Бебетата Шон, Тейлър, Джак и Кам влязоха във водата веднага и започнаха да се пръскат. Засмях се, а Скар отиде да си вземе кафе.
Аз извадих от чантата си плажно масло и намазах предната част на тялото си. Опитах се да достигна гърба си, но не успях.
- Нужда от помощ? - обърнах се. Беше Джош.
- Да, благодаря! - усмихнах се.
Той започна са разтрива маслото по гърба ми.
- Харесва ти! - каза със самодоволна усмивка.
- Млъкни! Искаш ли да те намажа също? - попитах.
Той кимна и ми подаде плажното масло.
- Седни долу! - инструктирах го.
Започнах да размазвам маслото по гърба му.
За да достигна предната част на тялото му, единственият начин беше да седна в скута му. Намазах гърдите и плочките му.
Джак ме погледна с опасен поглед, казващ да стана. Послушах го и станах от скута на Джош, запътвайки се към водата.
Морето намокри пръстите ми, а малките вълни се разбиваха в глезените ми. Усетих ръце да се увиват около кръста ми. Изведнъж Джош ме понесе като чувал с картофи към дълбокото. Започнах да се смея и да му крещя да ме свали долу. Удрях гърба му с малките си юмруци. Той се смееше и ме потопи във водата. Целуна челото ми.
- Добре ли си? - попита през смях.
Кимнах и скочих от ръцете му. Започнах да го пръскам, а той тичаше към брега. Джак ме гледаше изпитателно. Спрях да го гоня и отидох при брат си, Шон и Кам.
- Хей, момчета! - усмихнах се.
- Хей, Скай. - казаха Камерън и Шон в един глас.
Джак се усмихна широко, след като видя Скарлет, която влизаше във водата. Шон нямаше нищо против Джак да излиза със сестра му. Странно, защото ако това беше моят брат, той щеше да побеснее. Тя е късметлийка, че брат ѝ не контролира живота.
YOU ARE READING
They Don't Know About Us ° (ЗАВЪРШЕНА)
FanfictionКазват, че от любовта боли, но нима всички сме мазохисти? Казват, че за да се влюбиш е нужно време. Не, за да се влюбиш е нужен правилният човек. Той. Този, който поражда приятни тръпки по цялото ти тяло, целувайки челото ти. Любовта е като наркотик...