2.14

445 36 7
                                    

За усилване на чувството изслушайте една от следните песни: (Remix)

- Crazy in Love. - Harley Quinn & Joker
- Faded. - Harley Quinn & Joker
- Crazy. - Harley Quinn & Joker

***

Гледна точка на Джош

Влязох тихо в стаята и се загледах в спящото пред мен момиче. Така ли ще приключи всичко? Да... От днес тя вече няма да е моя. И аз няма да бъда неин. Нищо няма да бъде същото. Нама да се събуждам до нея. Няма да мога да я прегръщам винаги, когато поискам. Няма да мога да ѝ казвам колко много я обичам. Няма да бъде моето момиче. Никога повече. Но тя заслужава да бъде щастлива. И нейното щастие няма да е с мен. Ще бъда силен. Заради нея. Заради моето момиче. Тя завинаги ще остане в сърцето ми. Завинаги. Тя леко отвори очите си и ме огледа. Усмихнах ѝ се, а тя ми отвърна.

- Скай...аз трябва...да ти кажа нещо...- започнах аз.

Тя ме загледа с очакване. Седнах на стола до леглото ѝ.

- Виж...ние...трябва да се разделим. Просто не можем да продължим така. Наранявам те... постоянно. - казах и не можех да продължа.

Можех да ѝ кажа и още много други неща, но нямаше смисъл. Вината е моя. Само моя.

- Разбирам...- една сълза се спусна по бузата ѝ. - Има друга...

- Не, няма друга, Скайлин. Обичам само теб и точно, защото те обичам трябва да се разделим. - обясних ѝ.

Тя кимна бавно, заравяйки лицето в дланите си. Седнах на болничното легло до нея и я обгърнах с големите си ръце. Изненадах се, защото тя ме избута.

- Остави ме, Джош! Разкарай се! - изкрещя тя.

В този момент разбрах, че я загубих. Завинаги.

Хеййй...не ме убивайте!

They Don't Know About Us ° (ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now