1.15

703 79 1
                                    

Джош беше сложил на малката масичка чиния с палачинки, кафе и шоколад Nutella. Целунах го по бузата и започнах да се храня. Джош стоеше и ми се смееше на огромния ми апетит. Той изяде само една и каза, че е преял. Честно, палачинките му бяха или сурови, или препечени. Все пак бяха най- вкусните, които съм яла, защото бяха направени от специален човек. След като се нахраних, реших, че ми се излиза навън.

- Джош, аз излизам. - извиках.

- Къде ще ходиш, бебс? - направи кучешка муцунка.

- Навън със Скар. - отговорих и се качих нагоре по стълбите и се насочих към стаята си.

Облякох си това:

Слязох на първия етаж и тръгнах да излизам през вратата

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Слязох на първия етаж и тръгнах да излизам през вратата.

- Да си изкарате добре. Чао, Скай. - каза той и сля устните ни.

- Мерси, чао.

Излязох навън и тръгнах към къщата на Скарлет. След като бях пред тях звъннах на вратата. Тя отвори и се усмихна. Хвана ръката ми и рязко ме дръпна в къщата си.

- Чакай, какво става? - попитах объркано.

- Човек...ако знаеш какво стана. - каза тя.

- Какво? - попитах заинтересовано.

- Вече и аз не знам какво да правя... - въздъхна. - Помниш ли, че преди имах чувства към Наш?

Кимнах, а тя продължи.

- Мисля, че те започват да се връщат...

Въздъхнахме едновременно.

- Аз...не знам какво да ти кажа. Знаеш, че Джак те обича, а ако ти не изпитваш чувства към него, по-добре не го залъгвай. - казах ѝ честно.

- Знаеш, че обожавам Джак. Той е толкова мил, добър, красив. Той е идеален. Всъщност... Наш ще си остане само една тръпка. - изрази се.

Аз кимнах, а тя каза:

- Излизаме ли? Искам да си взема дрехи. Отиваме в мола. Довечера ще излизаме аз, ти и Люк. Малко да го опознаем. - каза тя.

Аз изпуфтях. Всъщност ми се искаше да прекарам вечерта с Джош, но след като отрязах Люк последния път мисля, че ще е добра идея да му се реванширам. Изчаках я да се облече, а през това време Джош ми писа:

Джош: Липсваш ми, бебс. 👉👌

Скай: И ти на мен, Джоши. 💓

Джош: Довечера си само моя...💋👉👌

Скай: Всъщност, довечера ще излизам със Скар и Люк. 💋💋💋💋

Джош: Ако си мислиш, че целувките ще ме накарат да те пусна, се лъжеш.😘

Скай: Джош, ще отида. 💓

Скай: Скар дойде, чао. 💋💋

Джош: Не ме оставяй, бебс💓💓

Джош: Сам съм, плача😭

Заключих телефона си и го прибрах в джоба си.

They Don't Know About Us ° (ЗАВЪРШЕНА)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang