1.30

501 54 0
                                    

Гледна точка на Джош

Трудно се сдържах пред Скай. Опитах се да изглеждам спокоен пред нея, но вътрешно бях бесен. Още не мога да се успокоя. За малко да я загубя завинаги. Но се радвам, че тя ми има доверие въпреки всичко.

Слязох долу, а там седеше на дивана Анна. Тя е една от бившите ми, с които се разделих малко преди да се съберем със Скайлин. Тя повдигна вежда надменно.

- Каква е тази кучка, Джош? Много си бърз. Като гледам нямаш кой знае колко вкус. - изсмя се.

О, Анна. Ако досега е виждала добрата ми страна, сега ще види лошата.

- От кого си бременна? - попитах направо.

- От теб, Джош. - повиши децибела на гласа си.

- Кучка. - изкрещях ѝ.

Блъснах я силно в стената, тя изстена от болка. Увих дланта си около врата ѝ, непозволявайки на кислорода да навлезе в дробовете ѝ.

- Отново те питам. С кой си спала, шибана кучко! - изсъсках.

Тя постави ръката си върху моята, опитвайки се да се изплъзне от хватката ми, но не успя. Разбира се.

- Д-джош б-боли ме!

След чутото, премахнах ръката си и тя падна в ръцете ми. По врата ѝ имаше следи от ръката ми, което породи в мен вина, затова, че ѝ причиних подобна болка.

- Просто ми отговори. - прошепнах.

- Не е твое...просто...все още те обичам. - поклати глава.

Обхванаха лицето ѝ. Знаех, че не трябва, но целунах врата ѝ, точно там, където стисках. Успокоение ме заля, след като чух, че не е бременна от мен. Подадох ѝ ръка за да стане, а тя ме погледна с насмешка.

- Чао, Джош. - каза и сля устните ни.

Отблъснах я бързо и се огледах. Скай стоеше на стълбите. Качи се в стаята, а аз изпратих Анна. Тя ме погледна самодоволно аз и се качих при Скайлин. Тя гледаше през прозореца и ме погледна разочаровано.

- Ти...ти я целуна. - прошепна тя.

- Анна ме целуна. Аз я отблъснах. - казах ѝ увивайки ръцете си около нея.

Тя се сгуши в гърдите ми.

They Don't Know About Us ° (ЗАВЪРШЕНА)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora