👆 Джош и Скайлин 👆
Гледна точка на Скайлин
Вървях по улицата и големи сълзи се спускаха по лицето ми. Така ли свършва всичко между мен и Джош. След всичко, което преживяхме? Аз не съм спала с никой друг, откакто съм с него. Никога не съм му дала повод за съмнение. Влязох вкъщи и се заключих в стаята си. Не можех да спра да плача. Гадно ми е. Гадно ми е, защото го обичам. Чух, че входната врата се отвори. Потръпнах. Предстои ми труден разговор с Джош. Излязох от стаята си и слязох долу. Но там не седеше Джош. Там стоеше... мъжът от вчера.
- Как си, Скай? Вчера любимият те спаси, но днес...- изсмя се с мазна усмивка Ник.
- Не ме доближавай, изчадие...- изкрещях.
Лоша идея. Мамка му, колко съм глупава. Той се доближаваше все повече и повече до мен. Сърцето ми биеше лудо, а коленете ми омекнаха. Стоях без да помръдна на стълбите. Той хвана грубо китката ми и ме завлачи надолу. Притисна ме грубо в стената, а от очите ми се стичаха сълзи. Изведнъж ме обля смелост. Ядосах се и го изритах в достойнството и ой падна на земята, гърчейки се.
- Никога повече не ме докосвай. Изрод. - извиках.
- Ела ми, кучко. - каза и извади джобното си ножче, забивайки го в корема ми.
Бликна кръв, а аз паднах на колене. Вратата се отвори и влезе Джош. Той клекна до мен и ме прегърна. Целуна челото ми и стана. Започна да удря Ник.
- Никога повече няма да доближаваш семейството ми. - каза и се изправи.
Ник лежеше безжизнен на пода, а аз се гърчех от силната болка в корема.
- Добре ли си, любов? Скайлин? - той крещеше притеснено, а аз не отговарях.
Зрението ми се замъгляваше все повече и повече. Гласът на Джош ставаше все по-тих и по-тих.
Гледна точка Джош
Скай умираше в ръцете ми. Мамка му, за кой път ще я водя в болница? За втори. Какво прави това момиче? Да ме убие ли иска? Взех телефона си с треперещи ръце и извиках линейка. 10 минути по-късно пре вкъщи беше паркирана линейка и влязоха лекари с носилка. Качиха я в линейката и аз ги последвах, качвайки се при нея. Седнах отстрани до носилката, на която лежеше тя. Лекарите я стабилизираха, а аз държах ръката ѝ.
- Дръж се, бебс. Моля те. - прошепнах.
Изведнъж един от лекарите изкрещя:
- Губим я...
Погледнах го с невярващ поглед. Как така я губят. Линейката спря рязко и отвориха вратите. Свалиха носилката и аз тръгнах след тях. Един от докторите ме спря. Това беше...Лео. Той е лекар?
- Какво става, Джош? - попита той притеснено.
Вдигнах рамене.
- Хайде да отидем да пием нещо. - каза и аз го последвах.
Здравейте. Първо съжалявам, че се забавих толкова с тази глава, просто съм засипана от домашни и уроци и се надявам да ме разберете. ♥
Надявам се, да ви е харесала новата глава и да гласувате и коментирате. Обичам Ви. ♥♥
CITEȘTI
They Don't Know About Us ° (ЗАВЪРШЕНА)
FanfictionКазват, че от любовта боли, но нима всички сме мазохисти? Казват, че за да се влюбиш е нужно време. Не, за да се влюбиш е нужен правилният човек. Той. Този, който поражда приятни тръпки по цялото ти тяло, целувайки челото ти. Любовта е като наркотик...