Гледна точка на Скайлин
Събудих се и бях в прегръдките на Джош. Той спеше спокойно. Станах, внимавайки да не го събудя. Изправих се и усетих пареща болка между краката. Реших да си взема душ. Бях само по бельо и го сложих в коша за мръсно пране. Влязох под водата и след 30 минути киснене излязох.
Джош все още спеше, а аз застанах пред гардероба. 15 минути по-късно облякох това:
Излязох от стаята, слязох по стълбите и реших да направя яйца с бекон за закуска. Джош слезе сънено по стълбите и когато ме видя се усмихна.
- Добро утро, бебс. - дойде до мен и уви ръцете си около кръста ми.
Целуна нежно врата ми и ме обърна към себе си.
- Пусни ме, ще изгорят яйцата. - засмях се.
Той обаче не ме пуска и аз го сръчках в корема. Той изстена и се намръщи.
Явно наистина го заболя. Въпреки, че корема му е като скала. Целунах го по бузата, а той ме сложи да седна на бар плота и изключи котлона. Сля устните ни.- Повече не го прави... - прошепна.
Тръгна да сваля тениската ми, но аз го спрях.
- Отивам на училище. - целунах устните му за последно и скочих на земята.
- Искаш ли да те закарам? - попита ме Джош.
- Мда. - ухилих се и излязох през вратата, а той ме последва.
Качихме се в колата му и потеглихме.
- Днес няма да говориш с този кучи син. - каза ми строго той.
- Джош, в едно училище сме, няма да го отбягвам. - казах му.
Той видимо се раздразни, но си замълча. Аз няма да говоря кой знае колко с Люк, но няма и да го избягвам. Все пак той беше пиян и съм сигурна, че нямаше да ми направи нищо. Само се надявам да не помни целувката, защото не искам да си прави грешни изводи. Аз съм с Джош.
Той паркира пред гимназията и аз слязох. Целунах го по бузата и му благодарих. Влязох в двора и забелязах приятелката си Скар. Отидох при нея и ѝ се усмихнах.
- Здрасти. - казах.
- Здрасти. Какво стана вчера? Видях те за последно, когато се целуваше с Люк.
- Мда, за това...нямам чувства към Люк, просто бях пияна и...
- Чакай, Скайлин. Ти беше изпила само 1 шот. Каква е истината? - притисна ме тя.
- Ох...добре. Люк ми предложи да бъдем заедно, но Джош влезе в този момент. Започна да го удря и аз го спрях. Излязохме навън и той ми се развика, а аз го попитах защо му пука изобщо, а той каза, че не му. Аз бях бясна и влязох в бара и за да го подразня се целунах с Люк. Но сега с Джош сме заедно и всичко е страхотно. - обясних ѝ.
Тя ме гледаше с широко отворени очи.
- Ами Джак? Скай, той ще ви убие и двамата. Знаеш какъв е. - каза Скар.
- Не знам, но сега Джак не е тук. - отговорих просто и се запътих към входа на гимназията.
Тя ме последва и понеже сега имахме история се насочихме натам.
YOU ARE READING
They Don't Know About Us ° (ЗАВЪРШЕНА)
FanfictionКазват, че от любовта боли, но нима всички сме мазохисти? Казват, че за да се влюбиш е нужно време. Не, за да се влюбиш е нужен правилният човек. Той. Този, който поражда приятни тръпки по цялото ти тяло, целувайки челото ти. Любовта е като наркотик...